Patrizia Aryton przekaże 20 proc. sobotniego obrotu na walkę z COVID-19
Polska marka odzieżowa Patrizia Aryton włączyła się do walki z epidemią koronawirusa w naszym kraju. Firma wsparła wybrane szpitale oraz komisariaty policji.

Patrizia Aryton w akcie solidarności ze służbą zdrowia przekazała wybranym szpitalom w województwie pomorskim maseczki oraz rękawiczki do pracy. Takie same paczki trafiły również do wybranych komisariatów policji. Dodatkowo marka zdecydował, że przekaże 20 proc. wartości wszystkich zamówień złożonych w sobotę 21 marca br. na walkę z epidemią koronowirusa. Zebrane środki zostaną przekazane na pomoc wybranym szpitalom w całym kraju.
Firmy CSR-owo wspierają walkę z koronawirusem. "Zwiększa się lojalność konsumentów i zaufanie do marek"Marka jest kolejną firmą angażującą się we wsparcie walki z wirusem COVID-19. Bank Pekao przekazał na ten cel 5 mln zł, PZU – 6 mln zł, Żabka Polska – 4,5 mln zł, Drutex – 1 mln zł, i wiele innych.
Służbę zdrowia w walce z epidemią wspierają też indywidualnie celebryci. Kuba Błaszczykowski przeznaczył 400 tys. zł, Anna i Robert Lewandowcy - 1 mln euro, a Dominika Kulczyk – 20 mln zł.
Z informacji Ministerstwa Zdrowia podanych w niedzielę wieczorem wynika, że w Polsce jest obecnie 627 osób zakażonych COVID-19, 7 osób zmarło.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: