Platformy cyfrowe zaczęły ofensywę
Cyfrowy Polsat i Cyfra+ opuszczają ceny i reklamują się w przeddzień wejścia na rynek trzeciego konkurenta - ITI.
Choć jesień jest tradycyjnie najgorętszym czasem dla platform, w tym roku dodatkowym bodźcem do walki o klienta jest planowane na 12 października wejście na rynek nowej platformy cyfrowej "n" Grupy ITI. "N" chce konkurować m.in. niskimi opłatami za pakiety - ceny miesięcznego abonamentu zaczynają się od 20 zł - podała "Rzeczpospolita".
W odpowiedzi na tę ofertę Cyfrowy Polsat wprowadził tani pakiet mini. Kosztuje 9,90 zł miesięcznie. Do tej pory Polsat proponował tylko dwa pakiety po 35 i 39,8 zł. Spadła też cena zestawów satelitarnych i dekoderów. Teraz za zestaw trzeba zapłacić 149 zł (dotąd: 359 zł). Do konkurencji włączyła się również Cyfra+, która zaoferowała klientom okresową obniżkę cen abonamentów o połowę. Czas promocji zależy od rodzaju wybranego pakietu, których ceny z opustem wynoszą 72,5 zł, 29 zł, 23,5 zł. Obie platformy w ostatnim czasie poszerzyły także ofertę kanałów: Cyfra+ o dwa kanały, Cyfrowy Polsat - o sześć kanałów.
Podobne informacje:
- n - nowa platforma cyfrowa ITI startuje 12 października
Co zaoferuje platforma ITI? Pakiet "informacja i rozrywka" bezpłatnie. Pozostałe pakiety za 10 i 16 PLN. "n" współpracuje z TVN jak i TVP. - Cyfrowy Polsat: ITI skopiowało naszą ofertę!
- Kanał "nsport" startuje 12 października

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Platformy cyfrowe zaczęły ofensywę