Od wtorku cała oferta Player.pl w płatnej ofercie. „Podobnie jak wiele światowych serwisów premium”
Od wtorku 16 lutego wszystkie treści serwisu Player.pl (Grupa TVN Discovery) dostępne będą wyłącznie w płatnych pakietach. W ramach nowego pakietu, kosztującego 4 zł miesięcznie, będą emitowane reklamy.
Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, od 16 lutego w Playerze będą dostępne trzy podstawowe pakiety. Pierwszy z nich to pakiet „Player”, który daje dostęp do niemal całej biblioteki serwisu (wykluczenie to Canal+, HBO i TVOD). Zawiera wszystkie produkcje TVN Grupa Discovery, wybrane formaty partnerskich grup medialnych (np. Viacom), prapremiery, produkcje Player Original oraz kolekcję discovery+, w tym discovery+ Originals.
Pakiet „Player” to treści obecnego pakietu „Start VOD”. Jego standardowy miesięczny abonament kosztuje 15 zł (w promocji za 7,5 zł przez pierwsze 30 dni).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Nowym pakietem na platformie będzie „Player z reklamami”. Obejmuje identyczne treści, jak w pakiecie „Player”. Różnica jest taka, że w ofercie „Playera z reklamami” nadal będą emitowane spoty reklamowe. Jego cena to 4 zł za 30 dni.
W tej cenie jednak użytkownicy uzyskają dostęp do większości treści, które dotychczas nie były w ofercie Playera w modelu AVOD (m.in. przedpremierowych odcinków seriali i programów).
Trzecim pakietem jest „Player + TV”, w którego ofercie są treści pakietu „Player”, a także streaming niemal 30 kanałów telewizyjnych. Pakiet „Player + TV” to treści obecnego pakietu „Start VOD + TV”. Jego standardowy miesięczny abonament kosztuje 30 zł.
Trzy seriale i dwa programy nowościami TVN na wiosnę. "Wydajemy więcej, ale wydatki rozkładają się inaczej"Bez zmian za dodatkową opłatą w Playerze będą dostępne pakiety z kanałami HBO, Canal+ czy Eleven Sports.
"Chcemy uprościć model korzystania z Playera"
- Podobnie jak wiele światowych serwisów premium, zdecydowaliśmy się przejść na model biznesowy oparty całkowicie na subskrypcji. Rezygnujemy z podziału na AVOD i SVOD, gdyż chcemy uprościć model korzystania z platformy, a jednocześnie zapewnić widzom korzystającym z naszych usług jak najlepsze wrażenia - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Grupy Discovery.
- Od 16 lutego dostęp do większej liczby produkcji na Playerze - w tym tytułów Player Original, discovery+ Originals oraz prapremier - stanie się możliwy dla szerszej grupy odbiorców, a podział usług na pakiety będzie prostszy i bardziej przejrzysty - dodaje.
Według badania Mediapanel w styczniu br. Player.pl miał 3,85 mln użytkowników.
Pod koniec sierpnia ub.r. ówczesny prezes TVN Piotr Korycki poinformował, że z płatnych pakietów na Playerze korzysta 375 tys. użytkowników. Na początku grudnia ub.r. do oferty Player.pl włączona została kolekcja discovery+.
Player stanie się drugą w pełni subskrypcyjną usługą internetową nadawcy. W połowie 2019 roku firma uruchomiła platformę TVN24GO z programami na życzenie i streamingiem stacji TVN24 i TVN24 BiS.
W 2019 roku TVN osiągnął wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 5 proc. do 2,07 mld zł oraz wyniku netto ze 157,71 mln zł straty do 540,57 mln zł zysku. Firma na koniec roku zatrudniała 1,6 tys. osób, zwiększyła wydatki na wynagrodzenia, marketing i badania.
Natomiast spółka Discovery Polska w 2019 roku osiągnęła wzrost przychodów o 18,3 proc. do 113,97 mln zł, a jej wynik netto poszedł w dół z 5,3 mln zł zysku do 7,92 mln zł straty. Przesądziło o tym obniżenie z 33 mln zł do zera posiadanych udziałów Green Content, nadawcy kanału Metro. Green Content miał 10,23 mln zł wpływów, 22,02 mln zł kosztów operacyjnych i 10,99 mln zł straty netto.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Od wtorku cała oferta Player.pl w płatnej ofercie. „Podobnie jak wiele światowych serwisów premium”