Polo TV zdecydowanym liderem kanałów muzycznych. VIVA Polska coraz słabsza
W październiku br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, zaś najwięcej stracił kanał ITV.
Udział naziemnego kanału Polo TV w październiku 2015 roku wyniósł 0,78 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 25,81 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 16,67 proc. do 0,45 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego średni udział w październiku br. uplasował się na poziomie 0,16 proc., po spadku o 5,88 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która rok wcześniej była piąta. Jej udział wzrósł o 27,27 proc. do poziomu 0,14 proc.
Z kolei na piąte miejsce spadła VIVA Polska. Średni wynik tego kanału zmalał o 41,67 proc. do zaledwie 0,07 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 66,67 proc., pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, której udział poszedł do góry do 0,05 proc. (kanał ten awansował z miejsca 13. na 8.).
Największy spadek, wynoszący 55,56 proc., zanotował kanał ITV, który w zeszłym miesiącu miał 0,04 proc. udziału.
|
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|||
|
październik 2015 |
październik 2014 |
|||
|
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
|
Polo TV |
50 846 |
0,78% |
39 276 |
0,62% |
|
Eska TV |
29 145 |
0,45% |
33 988 |
0,54% |
|
4FUN.TV |
10 559 |
0,16% |
10 443 |
0,17% |
|
Disco Polo Music |
9 295 |
0,14% |
7 079 |
0,11% |
|
VIVA Polska |
4 860 |
0,07% |
7 494 |
0,12% |
|
Kino Polska Muzyka |
4 447 |
0,07% |
3 586 |
0,06% |
|
Stars.tv |
4 123 |
0,06% |
5 246 |
0,08% |
|
Vox Music TV |
3 115 |
0,05% |
1 926 |
0,03% |
|
ITV |
2 593 |
0,04% |
5 558 |
0,09% |
|
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] |
2 128 |
0,03% |
2 682 |
0,04% |
|
Power TV |
1 938 |
0,03% |
2 177 |
0,03% |
|
VH 1 [VH1 Europe] |
1 744 |
0,03% |
2 277 |
0,04% |
|
4FUN HITS [mjuzik.tv] |
1 646 |
0,03% |
2 222 |
0,04% |
|
Muzo.tv |
978 |
0,02% |
1 194 |
0,02% |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w październiku br. nowym liderem zostało Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 29,03 proc., wyniósł 1,20 proc. Na drugą lokatę spadła Eska TV (0,81 proc. udziału, w dół o 18,18 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,32 proc.; bez zmian).
Największym wzrostem (o 83,33 proc. do 0,11 proc.) pochwalić się mogła również stacja Vox Music TV, zaś najwięcej (71,43 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik zmalał do 0,04 proc.
|
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
|||
|
październik 2015 |
październik 2014 |
|||
|
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
|
Polo TV |
31 330 |
1,20% |
23 201 |
0,93% |
|
Eska TV |
21 024 |
0,81% |
24 746 |
0,99% |
|
4FUN.TV |
8 252 |
0,32% |
7 931 |
0,32% |
|
Disco Polo Music |
6 624 |
0,25% |
4 195 |
0,17% |
|
VIVA Polska |
3 525 |
0,14% |
4 999 |
0,20% |
|
Stars.tv |
3 371 |
0,13% |
3 010 |
0,12% |
|
Kino Polska Muzyka |
2 889 |
0,11% |
2 364 |
0,09% |
|
Vox Music TV |
2 844 |
0,11% |
1 466 |
0,06% |
|
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] |
1 627 |
0,06% |
1 563 |
0,06% |
|
Power TV |
1 537 |
0,06% |
1 951 |
0,08% |
|
VH 1 [VH1 Europe] |
1 293 |
0,05% |
1 727 |
0,07% |
|
4FUN HITS [mjuzik.tv] |
1 205 |
0,05% |
1 625 |
0,07% |
|
ITV |
1 088 |
0,04% |
3 562 |
0,14% |
|
Muzo.tv |
790 |
0,03% |
860 |
0,03% |
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Polo TV zdecydowanym liderem kanałów muzycznych. VIVA Polska coraz słabsza