Trzecia edycja miniserii „Polscy innowatorzy” w National Geographic
Od 26 listopada 2018 National Geographic emitować będzie trzecią edycję serii dokumentalnej „Polscy innowatorzy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Cykl powstaje we współpracy z Ministerstwem Inwestycji i Rozwoju.
Cykl przedstawia Polaków, którzy realizują prekursorskie projekty. - W serii „Polscy innowatorzy” na antenie National Geographic prezentujemy niezwykle utalentowanych Polaków, którzy odważnie realizują swoje plany, i mamy nadzieję, że te historie zainspirują innych do działania - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Bral, general manager Fox Networks Group CE. - Program przedstawia szerszej publiczności rodzimych wizjonerów, których wynalazki mają szansę zrobić furorę w wielu dziedzinach i to nie tylko w kraju. Bardzo się cieszymy, że ten projekt już po raz trzeci gości na antenie National Geographic - dodaje.
Trzecia edycja miniserii również składa się z pięciu odcinków. W pierwszym odcinku widzowie będą mieli okazję poznać urządzenie Pregnabit - przeznaczone dla kobiet w ostatnim trymestrze ciąży, dzięki któremu mogą w warunkach domowych monitorować czynności serca płodu oraz częstotliwość skurczy macicy. Drugi odcinek przedstawi bezzałogowy dron BIRDIE, który wyróżnia się prostotą użytkowania, trzeci - Avalanche Airbag firmy Aerosize - poduszce lawinowej, która może uratować życie w górach podczas krytycznych sytuacji. W czwartym odcinku widzowie poznamy projekt o nazwie Torba Borba - przeznaczoną dla starszych osób torbę, z którą łatwo chodzi się na zakupy i wchodzi po schodach. W ostatnim odcinku zaprezentowane zostaną filtry (alkaiczny i magnezowy), które nie tylko oczyszczają wodę, ale także podnoszą jej pH i poziom magnezu.
Premierowe emisje „Polskich innowatorów 3” na antenie National Geographic będzie można obejrzeć 26 listopada o godz. 21.55, 27 listopada o 16.55, 3 grudnia o 21.55, 4 grudnia o 16.55 oraz 10 grudnia o 21.55.
„Polscy innowatorzy” to już kolejna seria miniprogramów realizowanych we współpracy National Geographic z Ministerstwem Inwestycji i Rozwoju.
Średni udział National Geographic w Polsce w 2017 roku wyniósł 0,31 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Trzecia edycja miniserii „Polscy innowatorzy” w National Geographic