Pożar w budynkach T-Mobile Polska, przestało działać telefoniczne biuro obsługi klientów
W czwartek rano doszło do pożaru hal magazynowych na warszawskim Annopolu, który objął także budynki należące do T-Mobile Polska. W efekcie niemożliwe są połączenia z biurem obsługi klienta operatora, występują też problemy z dostępem do niektórych usług. - Staramy się minimalizować skutki - zapewnia T-Mobile.
Do pożaru hal magazynowych doszło w czwartek rano w Warszawie w dzielnicy Annopol, pożar stopniowo obejmował sąsiednie budynki, wśród których znajdują się także biura oraz data center należące do T-Mobile Polska.
Operator poinformował, że w związku z wypadkiem mogą występować problemy z dostępem do niektórych usług. Nie ma także żadnej możliwości połączenia z call center T-Mobile. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl przedstawiciele operatora poinformowali, że jedną z konsekwencji są kłopoty z obsługą klientów w salonach T-Mobile, trudno jednak sprecyzować na jakich obszarach kraju i z jakimi konkretnie usługami mogą być kłopoty.
Na stronie internetowej i na fanpage'u acebookowym T-Mobile zapewnia że prowadzi wszelkie możliwe działania w celu minimalizacji skutków pożaru. Na razie jednak nie można określić kiedy sytuacja wróci do normy, a wszystkie usługi operatora zostaną w pełni przywrócone.
Na koniec września ub.r. T-Mobile Polska miał 10,69 mln klientów, o 396 tys. więcej niż rok wcześniej. W trzecim kwartale ub.r. firma osiągnęła 1,69 mld zł przychodów (5,5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 418 mln zł zysku EBITDA (po wzroście o 11,5 proc. w skali roku).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Pożar w budynkach T-Mobile Polska, przestało działać telefoniczne biuro obsługi klientów