Pracownia Szumu wypromuje 13. edycję festiwalu Audioriver
Agencja Pracowania Szumu odpowiada za działania komunikacyjno-promocyjne 13. edycji festiwalu muzyki elektronicznej Audioriver. Strony nie informują o szczegółach współpracy.
Do zadań agencji należy realizacja nowej strategii komunikacji i promocji wydarzenia we współpracy z organizatorem, komunikacja z patronami medialnymi, działania media relations wokół wszystkich punktów programu oraz obsługa biura prasowego. Dodatkowo agencja będzie wspierać klienta w pracy nad koncepcjami działań kreatywnych z partnerami i sponsorami.
Z ramienia Pracowni Szumu za współpracę odpowiadać będą Piotr Partyka i Katarzyna Sobala.
Strony nie informują o szczegółach zawartej umowy.
Przyszłoroczna edycja festiwalu Audioriver odbędzie się w dniach 27-29 lipca w Płocku. jego organizatorem jest warszawska fundacja Jest Akcja!. W październiku tego roku szefową PR i marketingu festiwalu z ramienia organizatora została Marta Berto.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Pracownia Szumu wypromuje 13. edycję festiwalu Audioriver