“Przepis na życie” stracił widzów, ale poprawia wyniki TVN
Trzecia seria “Przepisu na życie” ma nieco mniej widzów niż nadawana rok temu jego premierowa odsłona, ale poprawia wyniki TVN w paśmie emisji. Serial daje stacji drugie miejsce wśród wszystkich widzów i pozycję lidera w grupie komercyjnej.
“Przepis na życie 3” nadawany jest we wtorki o 21.30. Po trzech pierwszych odcinkach oglądalność trzeciej edycji wynosi 2,54 mln widzów. Udział TVN w czasie emisji serialu wynosi 18,86 proc. w grupie wszystkich widzów i 23,42 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
>>> Ilu widzów ogląda nowy serial TVN “Prawo Agaty”?
Emitowana w marcu ub.r. pierwsza seria “Przepisu” po czterech odcinkach miała średnio 3,06 mln oglądających, a udział stacji kształtował się na poziomie 20,87 proc. i 22,99 proc. (więcej na ten temat). Serial wtedy pokazywano jednak w niedziele o 21.25. Z kolei trzy pierwsze epizody jesiennej edycji (emitowane już we wtorki) oglądało 2,67 mln widzów, a ich udział wynosił 19,82 proc. i 23,19 proc (dowiedz się więcej).
W paśmie nadawania “Przepisu” TVN zajmuje drugie miejsce wśród wszystkich widzów. Liderem jest TVP2, która w tym czasie nadaje kulisy “M jak miłość” oraz “Magazyn Expressu Reporterów”, co daje 24,71 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; “CSI: Kryminalne Zagadki Miami”; 17,43 proc.), a czwarta – TVP 1 (filmy, “Kto za to zapłaci?”; 8,04 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN zajmuje pierwsze miejsce przed Polsatem i TVP2.
Serial oglądają najchętniej kobiety, mieszkańcy średnich i największych miast, widzowie powyżej 25. roku życia oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Widownia “Przepisu na życie”
| Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
| AMR | SHR % | SHR % | |
| 06-03-2012 | 2 607 617 | 19,26% | 23,80% |
| 13-03-2012 | 2 478 050 | 18,27% | 22,66% |
| 20-03-2012 | 2 533 081 | 19,05% | 23,82% |
| Średnia | 2 539 365 | 18,86% | 23,42% |
Oglądalność produkcji na tle konkurencji
| Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
| AMR | SHR % | SHR % | |
| TVP2 | 3 327 540 | 24,71% | 18,35% |
| TVN – Przepis | 2 539 365 | 18,86% | 23,42% |
| Polsat | 2 346 636 | 17,43% | 18,49% |
| TVP1 | 1 082 483 | 8,04% | 7,72% |
Profil widowni serialu
| ADH % | AFF | ||
| Płeć | Mężczyźni | 28,69% | 60 |
| Kobiety | 71,31% | 137 | |
| Wiek | 4-9 | 1,18% | 20 |
| 10-15 | 2,40% | 36 | |
| 16 - 19 | 3,81% | 70 | |
| 20 - 24 | 4,53% | 59 | |
| 25 - 29 | 10,32% | 116 | |
| 30 - 34 | 10,25% | 124 | |
| 35 - 39 | 9,55% | 129 | |
| 40 - 44 | 11,76% | 181 | |
| 45 - 49 | 6,80% | 102 | |
| 50 - 54 | 9,30% | 116 | |
| 55 - 59 | 8,60% | 110 | |
| 60 | 21,48% | 104 | |
| Wlk. miasta | Wieś | 25,74% | 66 |
| < 50 tys. | 22,20% | 95 | |
| 50-100 tys. | 9,68% | 117 | |
| 100-200 tys. | 8,31% | 109 | |
| > 200 tys. | 34,07% | 160 | |
| Zawód | Top management | 15,05% | 153 |
| Pracownicy średniego szczebla | 23,90% | 154 | |
| Pracownicy fizyczni i rolnicy | 17,50% | 93 | |
| Emeryci | 26,07% | 103 | |
| Inni | 17,48% | 57 | |
| Wykształcenie | Podstawowe | 34,14% | 85 |
| Średnie | 41,59% | 128 | |
| Wyższe | 20,68% | 142 | |
| Inne | 3,58% | 28 |

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: “Przepis na życie” stracił widzów, ale poprawia wyniki TVN