Ponad 50 tys. zł za reklamę przy prognozie pogody i "M jak miłość" w TVP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej podało cennik reklamowy na styczeń 2022 roku. Najwięcej - ponad 50 tys. zł - trzeba zapłacić za spoty emitowane przy prognozie pogody w TVP 1 i przy serialu "M jak miłość" w TVP2.
58,4 tys. zł (cena netto bez rabatów dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama przy wieczornej prognozie pogody w TVP1 niedziele. Przy emisji w dni powszednie stawka jest niższa i wynosi 48,9 tys. zł.
53,7 tys. zł kosztuje z kolei spot przy "Wiadomościach" w dni robocze.
Za reklamę przy serwisie sportowym reklamodawcy zapłacą 33,8 tys. zł w niedziele i 23,4 tys. zł od poniedziałku do piątku.
Na 35,6 tys. zł wyceniono w TVP1 spot przy serialu "Ojciec Mateusz". 34,2 tys. zł kosztuje spot przy serialu "Na sygnale" i 6 tys. zł przy serialu "Komisarz Alex".
W styczniu TVP1 będzie transmitować zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem. Spot przy relacji wyceniono na 49 tys. zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-tvp-grupy-rozliczeniowe-tvn-media-reklama-w-telewizji ##
W TVP2 najwięcej tradycyjnie kosztuje reklama przy serialu "M jak miłość" - na 54,5 tys. zł.
45 tys. zł natomiast zapłacą marketerzy zainteresowani emisją reklamy przy sobotnim programie "Voice Senior". Na 37,5 tys. zł wyceniono reklamę przy serialu "Na dobre i na złe", i na 35,2 tys. zł przy "Barwach szczęścia".
W pierwszych trzech kwartałach br. przychody marketingowe TVP mocno wzrosły rok do roku: te z reklam - z 428,2 do 489,4 mln zł, a ze sponsoringu - z 79,9 do 86,7 mln zł. Przy czym nadawca spodziewał się więcej: 514,6 mln zł z reklam i 91,3 mln zł ze sponsoringu. W sprawozdaniu tłumaczy, że wynika to „z niepewnej sytuacji na rynku reklamy w związku z pandemią”.
Według danych Publicis Groupe w pierwszych trzech kwartałach br. nakłady na reklamy telewizyjne zwiększyły się o 15,7 proc. do 3,01 mld zł, a łączna warto polskiego rynku reklamowego wzrosła o 18 proc. do 7,18 mld zł.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ponad 50 tys. zł za reklamę przy prognozie pogody i "M jak miłość" w TVP