Ringier Axel Springer Polska z działem marketingu i sprzedaży online
W Ringier Axel Springer Polska ruszył dział marketingu i sprzedaży online. Kieruje nim Jacek Makowski.
Dział marketingu i sprzedaży online w Ringier Axel Springer Polska obejmuje dwie jednostki: biuro reklamy online oraz zespół marketingu i nowego biznesu. W skład pierwszej wchodzą zespoły sprzedażowe, product managerowie oraz specjaliści w zakresie badań i rozwoju oferty internetowej. Natomiast zespół marketingu i nowego biznesu zajmować się będzie marketingiem internetowym, nowymi przedsięwzięciami internetowymi oraz monetyzacją witryn wydawnictwa.
W dziale marketingu i sprzedaży online pracuje prawie 30 osób, które formalnie należały wcześniej do różnych struktur w Ringier Axel Springer Polska. Nową sekcją kieruje Jacek Makowski (na zdjęciu), który pracuje w wydawnictwie od 2007 roku. Poprzednio pełnił funkcję dyrektora biura reklamy prasy codziennej.
Makowskiemu podlegają Paweł Gawroński (szef zespołu marketingu i nowego biznesu, Ewa Bartosiak i Zuzanna Strzałkowska (szefowe zespołów sprzedażowych) oraz Anna Rucińska, która kieruje pracą product managerów.
Nowy dział powstał, by zjednoczyć struktury odpowiedzialne za sprzedaż reklam w internecie, marketing serwisów spółki i nowy biznes w obszarze internetu. Wydawnictwo deklaruje, że dzięki temu klienci zyskają łatwiejszy dostęp do całego portfolio internetowego firmy oraz możliwość korzystania z nowych, zintegrowanych produktów reklamowych. – Utworzenie tego działu traktujemy jako naturalny etap rozwoju naszej pozycji w internecie – opisuje Jacek Makowski.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer Polska z działem marketingu i sprzedaży online