Rośnie oglądalność „Milionerów” w TVN
Jesienny sezon „Milionerów” ogląda w telewizji TVN średnio 2,16 mln widzów. To nieco więcej niż stacja miała w tym paśmie przed rokiem.
Program po pięciu odcinkach ma średnio 17,6 proc. udziału w grupie 4+ oraz 16,94 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem program w analogicznym okresie notował odpowiednio 16,74 i 14,92 proc. udziału w rynku ( w 4+ oraz 16-49) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement (NAM) przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
| WIRTUALNEMEDIA.PL | Age(16 - 49) | ||
| Data | AMR | SHR % | SHR % |
| 12-09-2010 | 1807331 | 17,29% | 16,21% |
| 19-09-2010 | 2144379 | 17,55% | 15,39% |
| 26-09-2010 | 1993402 | 15,78% | 15,55% |
| 03-10-2010 | 2312567 | 18,51% | 19,56% |
| 10-10-2010 | 2362416 | 18,80% | 17,78% |
| średnio | 2125987 | 17,60% | 16,94% |
| Średnio 2009 | 2022414 | 16,74% | 14,92% |
TVN w trakcie emisji „Milionerów” jest stacją drugiego wyboru. Pierwsza pozycja przypada TVP1 ,która ma 3,2 mln widzów i 26,38 proc. udziału w rynku. Na trzecim i czwartym miejscu TVP2 oraz Polsat.
| stacja | AMR | SHR % | SHR% (16-49) |
| TVP2 | 3198163 | 26,38% | 22,97% |
| TVN | 2125987 | 17,60% | 16,94% |
| TVP1 | 1581947 | 13,05% | 10,70% |
| POLSAT | 1363950 | 11,25% | 13,23% |
Z danych NAM wynika, że teleturniej nieco chętniej oglądają kobiety oraz mieszkańcy największych miast. W jego profilu widowni dominują osoby powyżej 50 roku życia.
| Milionerzy | ADH % | AFF | |
| Płeć | Mężczyźni | 41,57% | 86 |
| Kobiety | 58,43% | 113 | |
| Wiek | 4-9 | 2,37% | 40 |
| 10-15 | 2,37% | 34 | |
| 16 - 19 | 2,04% | 35 | |
| 20 - 24 | 4,18% | 51 | |
| 25 - 29 | 8,17% | 92 | |
| 30 - 34 | 8,00% | 98 | |
| 35 - 39 | 4,83% | 68 | |
| 40 - 44 | 6,20% | 96 | |
| 45 - 49 | 7,02% | 99 | |
| 50 - 54 | 8,11% | 98 | |
| 55 - 59 | 12,98% | 171 | |
| 60+ | 33,72% | 173 | |
| Wlk. miasta | Wieś | 26,85% | 69 |
| < 50 tys. | 24,46% | 102 | |
| 50-100 tys. | 8,46% | 99 | |
| 100-200 tys. | 10,74% | 134 | |
| > 200 tys. | 29,49% | 145 | |
| Zawód | Top management | 7,36% | 95 |
| Pracownicy średniego szczebla | 16,95% | 117 | |
| Pracownicy fizyczni i rolnicy | 17,36% | 86 | |
| Emeryci | 41,67% | 167 | |
| Inni | 16,67% | 51 | |
| Wykształcenie | Podstawowe | 48,34% | 105 |
| Średnie | 33,07% | 112 | |
| Wyższe | 13,85% | 121 | |
| Inne | 4,74% | 37 | |

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Rośnie oglądalność „Milionerów” w TVN
Pamiętam, że 10 lat temu w tym samym paśmie (Niedziela 18:00) tvn emitował pierwszą edycję agenta, z oglądalnością 5 mln. A teraz z Milionerami ma niewiele ponad 2 mln.