61 tys. widzów programu „Rozenek cudnie chudnie” w TVN Style
W pierwszych tygodniach nadawania nowy program TVN Style „Rozenek cudnie chudnie” oglądało średnio 61 tys. widzów. Audycja daje stacji drugie miejsce w rynku oglądalności wśród stacji lifestylowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Nowy program „Rozenek cudnie chudnie” emitowany jest w TVN Style w poniedziałki o godz. 20.10, począwszy od 1 lutego 2021 roku. Jego średnia oglądalność do 22 lutego wyniosła 61 tys. osób, co przełożyło się na 0,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,59 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory najwięcej widzów program śledziło 15 lutego br. Zgromadził 84 tys. osób.

Kanał TVN Style w czasie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród kanałów informacyjnych. Liderujący Polsat Cafe ma w tym paśmie 0,56 proc. udziału. Za TVN Style plasują się: Polsat Play (0,39 proc.), HGTV (0,18 proc.) i Active Family (0,16 proc.)
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN Style zajmuje miejsce pierwsze.

O czym jest program „Rozenek cudnie chudnie”
„Rozenek cudnie chudnie” to program w którym Małgorzata Rozenek-Majdan pod okiem ekspertów przechodzi metamorfozę po ciąży.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 0,47 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 61 tys. widzów programu „Rozenek cudnie chudnie” w TVN Style