Miniserial „Gra na maksa 2” w TVP. „Kolejny nasz projekt z obszaru branded content marketingu”
Na antenach Telewizji Polskiej wystartował drugi sezon miniserialu ,,Gra na maksa”. - Klienci na dojrzałym rynku telewizyjnym oczekują coraz bardziej niestandardowych i wyróżniających sposobów na dotarcie do widza - mówi Ewelina Czuba, dyrektor biura reklamy TVP.
„Gra na maksa” to seria komediowych scen z życia trzydziestolatków, Maksa i Ali, których perypetie codziennego życia komentowane są przez dwóch stałych bohaterów - komentatorów piłkarskich Jacka Laskowskiego i Sebastiana Milę.
- Ich obecność w większości scen stanowi główny element komiczny serialu, jakim są parodie typowych komentatorów ze wszystkimi ich charakterystycznymi cechami: nieskrępowaną energią, swobodą wypowiedzi, umiejętnością szczegółowej analizy prostych zjawisk oraz kwiecistym żargonem, pełnym charakterystycznych idiomów - informuje biuro prasowe Telewizji Polskiej.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W rolę głównych bohaterów wcielili się Karolina Bacia i Marcin Korcz. Autorami scenariusza są Tomasz Perczyński, Mateusz Lewandowski i Bartłomiej Magdziarz. Reżyserię powierzono Janowi Macierewiczowi.
„Gra na maksa” to kolejna produkcja TVP w obszarze branded content marketingu. - Nieustannie pracujemy nad nowymi produktami dla klientów, którzy na dojrzałym rynku TV oczekują coraz bardziej niestandardowych i wyróżniających sposobów na dotarcie do widza. Drugi sezon serialu „Gra na maksa” to kolejny nasz projekt z obszaru branded content marketingu, który jest swojego rodzaju płaszczyzną do budowania wizerunku marki - wychodzącą poza ramy standardowej reklamy, bazująca na emocjach i zaangażowaniu. Akcja serialu toczy się w trakcie trwania największej imprezy sportowej w tym roku - Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze, co tworzy doskonałe otoczenie dla marek z wiarygodnym i autentycznym przekazem - mówi Ewelina Czuba, dyrektor biura reklamy TVP.
Orange Polska, Sokołów, Emitel oraz Totalizator Sportowy partnerami
Projekt zrealizowany został we współpracy z partnerami: firmami Orange Polska, Sokołów, Emitel oraz Totalizator Sportowy.
- Serial ma ogromny potencjał komediowy i wierzymy, że będzie cieszył się popularnością wśród widzów. Naszym uczestnictwem chcieliśmy pokazać, że Orange na pierwszym miejscu stawia ludzi, a technologia, którą dostarczamy ułatwia im codzienne życie. Dzięki temu nasi użytkownicy zawsze mogą być blisko tego co dla nich najważniejsze, być w kontakcie z bliskimi i rozwijać swoje pasje - mówi Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.
- W jednym z odcinków „Gry na maksa” postanowiliśmy opowiedzieć o piłce… ale kobiet. Piłka nożna kobiet w Polsce wciąż pozostaje w cieniu piłki mężczyzn, a tymczasem w Polsce gra obecnie już ponad 30 tysięcy kobiet. Co więcej, Polski Związek Piłki Nożnej zgłosił kandydaturę Polski do organizacji mistrzostw Europy kobiet, zaplanowanych na 2025 rok. Emitel mocno angażuje się w popularyzację kobiecej piłki nożnej - stąd udział w jednym z odcinków miniserialu „Gra na Maksa” wspieranej przez nas drużyny Diamenty Warszawa. Liczymy na to, że dzięki Mundialowi w Katarze, uda nam się również zwrócić uwagę kibiców na rozgrywki pań - dodaje Andrzej Kozłowski, prezes zarządu Emitel.
Emisja podczas mundialu w TVP1, TVP2, TVP Rozrywka oraz TVP Kobieta
Serial nadawany jest od 20 listopada do 18 grudnia 2022 roku, w dniach meczowych, na antenach TVP1, TVP2, TVP Rozrywka oraz TVP Kobieta.
Mundial na wyłączność w TVP
Meczowe spotkania pokazane są na żywo w TVP1 lub TVP2, TVP Sport i TVP 4K oraz w internecie. Wśród komentatorów znajdują się: Jacek Laskowski, Dariusz Szpakowski (to jego ostatni mundial), Robert Podoliński, Przemysław Pełka, Kazimierz Węgrzyn, Maciej Iwański, Marcin Żewłakow, Mateusz Borek, Janusz Michallik, Sławomir Kwiatkowski i Kamil Kosowski.
Nasza reprezentacja drugi grupowy mecz w Katarze rozegra w sobotę 26 listopada o godz. 14.00 z Arabią Saudyjską, a trzeci - w środę 30 listopada o godz. 20.00 z Argentyną.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Miniserial „Gra na maksa 2” w TVP. „Kolejny nasz projekt z obszaru branded content marketingu”