„Ojciec Mateusz 27” zyskał 220 tys. widzów
Wiosenne odcinki „Ojca Mateusza” nadawane w piątkowe wieczory ogląda średnio 1,98 mln widzów, o 220 tys. osób więcej niż serial gromadził przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki „Ojca Mateusza” emitowane są w TVP1 w piątki o godz. 20.35. W okresie od 4 do 18 marca serial oglądało średnio 1,98 mln widzów. Przełożyło się to na 13,80 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 9,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością jak na razie cieszył się odcinek serialu z 4 marca. Zgromadził przed telewizorami 2,18 mln oglądających.

„Ojciec Mateusz” w porównaniu do nadawanej rok temu dwudziestej piątej serii zyskał 220 tys. widzów. Wówczas produkcję oglądało średnio 1,76 mln widzów. Przełożyło się to na 12,53 proc. udziału w 4+, 6,15 proc. w 16-49 oraz 8,75 proc. w 16-59. Wiosną ub.r. produkcja nadawana była o godz. 21.00.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Ojciec Mateusz 27” zyskał 220 tys. widzów