„Za marzenia 2” w jesiennej ramówce TVP2. „Projekt, w który włożyliśmy serce”
Telewizja Polska podjęła decyzję o emisji drugiego sezonu serialu „Za marzenia” w jesiennej ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Finalizujemy pracę nad scenariuszami. Ze zdjęciami ruszamy pod koniec czerwca - mówi nam Jarosław Ciesielski, producent realizujący serial.

Obyczajowo-komediowa produkcja „Za marzenia” została luźno oparta na debiutanckiej książce Karoliny Frankowskiej „Zaczaruj mnie”. 13-odcinkowy cykl przedstawia losy trójki przyjaciół, którzy przechodzą ze studenckiego życia w dorosłość.
Główne role w serialu grają: Maja Bohosiewicz, Anna Karczmarczyk i Piotr Nerlewski, a obok nich wystąpią m.in.: Katarzyna Figura, Radosław Krzyżowski, Izabela Kuna, Marcin Perchuć, Kamil Kula, Paulina Chruściel, Dominika Gwit, Maciej Radel, Malwina Turek, Mikołaj Cieślak, Piotr Ligieza, Jakub Mazurek, Marcin Bosak i Krzysztof Czeczot.
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja Polska jest zadowolona z wyników oglądalności „Za marzenia” i zdecydowała o kontynuacji produkcji w jesiennej ramówce 2018 roku. - Najprawdopodobniej po wakacjach na antenie TVP2 zobaczymy drugi sezon „Za marzenia”. Właśnie finalizujemy pracę nad scenariuszami. Ze zdjęciami ruszamy pod koniec czerwca, w pierwszy dzień lata - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Ciesielski, producent realizujący serial.
Fabuła nowych odcinków ponownie skupi się na losach trójki głównych bohaterów, którzy wkraczają w dorosłe życie. - Będą również aktorskie niespodzianki - m.in rozwiniemy watek Pauliny Chruściel oraz Anielaka czyli Mikołaja Cieślaka, a także dojdą postacie które zamieszają w watek naszej głównej trojki - dodaje Ciesielski.
Pierwszy sezon „Za marzenia” na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki o godz. 21.50, począwszy od 26 lutego br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków serialu wyniosła 2,29 mln osób, co przełożyło się na 17,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,59 proc. w grupie 16-59. - Serial pojawił się na antenie Dwójki ponad 8 tygodni temu i od samego początku cieszył się wielką popularnością. Jesteśmy w ciągłym kontakcie z naszymi fanami na Facebooku i Instagramie. W ostatnich dniach braliśmy również udział w SerialCon-ie, gdzie na naszym panelu i rozmów kuluarowych usłyszeliśmy wiele dobrych słów i pozytywnych opinii na temat serialu - informuje producent realizujący „Za marzenia”.
Drugi sezon produkcji, podobnie jak pierwszy, będzie liczył 13 trwających po 45 minut odcinków. - To produkcja, przy której nie idziemy na kompromis. Pokazujemy na ekranie kawałek życia, które sami znamy: przyjaźń, imprezy, miłość, marzenia... Wiedzieliśmy, że „Za marzenia” to musi być „silne uderzenie”. Projekt, w który włożyliśmy serce. Przez wiele lat pracy w branży filmowej, cały czas chcieliśmy zrobić coś własnego. Serial, który sami chcielibyśmy oglądać. Pełen energii, barw, może trochę szalony - i na pewno dobry na poprawę humoru. I właśnie takie są „Za marzenia”. A do tego zgromadziliśmy na planie naprawdę wyjątkową ekipę - komentuje nam Jarosław Ciesielski.
„Za marzenia” to pierwszy tytuł realizowany przez FormaProduction - i efekt bliskiej współpracy firmy ze scenarzystką Karoliną Frankowską (autorką takich produkcji jak m.in. „Prawo Agaty”, „Strażacy” i „Nowa”).
Serial bez zmian reżyserować będzie Olga Chajdas. Jego producentami realizującymi są Marta Jarzębska-Ciesielska, Jarosław Ciesielski, a od strony TVP za projekt odpowiada Magdalena Nowacka. Autorem zdjęć będzie Mateusz Wichłacz.
Książka „Zaczaruj mnie” została wydana w 2014 roku przez Wydawnictwo Literackie. W jej promocję zaangażowani byli Anna Karczmarczyk, Maciej Radel i Malwina Turek (m.in. wystąpili oni w spocie promującym powieść, a także ich wizerunek wykorzystano na okładce książki), którzy również grają w telewizyjnej ekranizacji, z tym że Radel i Turek wcielają się w inne role.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


.webp)
Dołącz do dyskusji: „Za marzenia 2” w jesiennej ramówce TVP2. „Projekt, w który włożyliśmy serce”