Sieć Radio Plus z własnym cennikiem reklamowym
Eurozet i Time przygotowały osobny cennik reklamowy poszerzonej sieci Radio Plus. 30-sekundowy spot kosztuje w nim od 720 zł do 1775 zł.
Cennik reklamowy sieci Radio Plus będzie obowiązywał od 14 stycznia. Koszt 30-sekundowego spotu – w zależności od dnia i pory emisji – będzie wynosić od 720 zł do 1775 zł. Sprzedażą oferty będą się zajmować równolegle dział sprzedaży krajowej Time i RRM Dom Sprzedaży Radia – biuro reklamy Eurozetu.
Przypomnijmy, że Radio Plus nowej formie nadaje od 6 września (więcej na ten temat). Sieć obejmuje 13 rozgłośni dawnego Radia Plus oraz 8 stacji Vox FM. Eurozet i Grupa Radiowa Time porozumiały się w sprawie ich połączenia w czerwcu 2010 roku (więcej o tym).
Radio Plus

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Sieć Radio Plus z własnym cennikiem reklamowym