„SuperDzieciak” gromadzi 1,7 mln widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP1
Pierwsze trzy odcinki nowego programu rozrywkowego Polsatu „SuperDzieciak” oglądało średnio 1,71 mln osób. Stacja w czasie emisji nowego talent-show zajmuje trzecie miejsce w rynku, przegrywając z „Mam talent!” i „The Voice of Poland”.

Nowy talent-show „SuperDzieciak” nadawany jest na antenie Polsatu od 10 października w soboty o godz. 20.05
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że trzy pierwsze odcinki programu zgromadziły średnio 1,71 mln widzów, co przełożyło się na 10,88 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 9,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek formatu - obejrzało go średnio 1,81 mln osób.
Oglądalność programu odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
10-10-2015 | 1 596 868 | 10,34% |
17-10-2015 | 1 809 371 | 11,59% |
24-10-2015 | 1 715 461 | 10,71% |
Średnio: | 1 706 711 | 10,88% |
Polsat w trakcie emisji „SuperDzieciaka” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVN, nadający wówczas „Mam talent!” i filmy fabularne, co daje tej stacji 17,94 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Dwójka („The Voice of Poland”; 13 proc.), zaś słabiej od Polsatu wypada Jedynka („Komisarz Alex” i filmy; 10,75 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Widownia „SuperDzieciaka” na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN | 2 814 626 | 17,94% | 19,07% |
TVP2 | 2 040 706 | 13,00% | 15,53% |
Polsat - SuperDzieciak | 1 706 711 | 10,88% | 9,25% |
TVP1 | 1 686 426 | 10,75% | 8,02% |
Talent-show „SuperDzieciak” oparty jest na holenderskim formacie „SuperKids”. Uczestnikami programu są dzieci w wieku od 4 do 14 lat, utalentowane sportowo, artystycznie, tanecznie lub naukowo. Występy dzieci ocenia blisko stu ekspertów z różnych dziedzin oraz czteroosobowe jury. W gronie jurorów są Magdalena Stużyńska, Dawid Kwiatkowski, Roma Gąsiorowska i Dariusz Michalczewski,a show prowadzą Katarzyna Ankudowicz i Wojciech „Łozo” Łozowski (więcej na ten temat).
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,40 proc. (więcej na ten temat).

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: „SuperDzieciak” gromadzi 1,7 mln widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP1