1,6 mln widzów „Szansa na sukces. Opole 2020”. TVP2 liderem, hitem odcinek z Zenkiem Martyniukiem
Program „Szansa na sukces. Opole 2020” oglądało średnio 1,6 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 3,23 mln zł.
Widowisko „Szansa na sukces. Opole 2020” na antenie TVP2 oglądać można było w niedziele o godz. 15.15, w okresie od 6 października do 22 grudnia 2019 roku. Średnia oglądalność wyniosła 1,6 mln osób, co przełożyło się na 13,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,99 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię, wynoszącą 1,92 mln osób, produkcja zgromadziła 17 listopada, kiedy bohaterem odcinka był Zenek Martyniuk.

Dla porównania, całą wiosenną edycję programu - zatytułowaną „Szansa na sukces. Opole 2019” (emisja w okresie od 7 kwietnia do 19 maja) - oglądało średnio 1,72 mln osób, co przełożyło się na 16,86 proc. udziału w 4+, 11,06 proc. w 16-49 oraz 12,18 proc. w 16-59.
TVP2 w czasie nadawania talent-show „Szansa na sukces. Opole 2020” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVP1 z udziałem na poziomie 9,99 proc. Trzeci był Polsat (6,05 proc.), a czwarty - TVN (4,97 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była liderem, ale przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach była minimalna.

Wpływy z reklam wyemitowanych przy premierowych odcinkach „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” wyniosły 3,23 mln zł.
Decyzją widzów zwycięzcą programu Izabela Zalewska, która w ścisłym finale wykonała utwór „Jeszcze się tam żagiel bieli" z repertuaru Alicji Majewskiej. 25-latka wystąpi w konkursie „Debiuty” podczas 57. Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu.
Cykl prowadził Artur Orzech.
W listopadzie br. średnia oglądalność minutowa TVP2 wynosiła 552 924 osób, a udział stacji w rynku oglądalności - 8,18 proc. (po spadku w skali roku o 3,54 proc.).

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 1,6 mln widzów „Szansa na sukces. Opole 2020”. TVP2 liderem, hitem odcinek z Zenkiem Martyniukiem