„Szansa na sukces” ze stabilną widownią. TVP2 liderem
Program „Szansa na sukces. Opole 2021” w wiosennej ramówce oglądało średnio 1,47 mln widzów, tyle samo ile było rok temu. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 2,25 mln zł.
Widowisko „Szansa na sukces. Opole 2021” na antenie TVP2 oglądać można było w niedziele o godz. 15.15, w okresie od 28 lutego do 21 marca 2021 roku. Średnia widownia premierowych odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,47 mln osób, co przełożyło się na 13,64 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,77 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,74 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię, wynoszącą 1,74 mln oglądających, produkcja zgromadziła 21 marca.

TVP2 w czasie nadawania talent-show „Szansa na sukces. Opole 2021” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat z udziałem na poziomie 5,52 proc. Trzecia była TVP1 (4,85 proc.), a czwarty - TVN (3,23 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była liderem, ale przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach była mniejsza.

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Szansa na sukces. Szansa na sukces. Opole 2021” wyniosły 2,26 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Marek Sierocki nowym gospodarzem
Pod koniec marca Telewizja Polska w trybie nagłym zerwała umowę z Arturem Orzechem, prowadzącym program „Szansa na Sukces. Opole 2021”. Powodem jest to, że prezenter bez uprzedzenia nie pojawił się na planie programu, który ma być wyemitowany 4 kwietnia. Program poprowadził Marek Sierocki, który będzie nowym prowadzącym już na stałe.
Tomasz Bulzak zwycięzcą
Zwycięzcą wiosennej edycji „Szansy na sukces. Opole 2021” został Tomasz Bulzak. Nagrodą jest udział w koncercie „Debiuty” podczas 58. KFPP w Opolu.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Szansa na sukces” ze stabilną widownią. TVP2 liderem