T-Mobile Polska chce z pomocą klientów zasadzić 100 tys. drzew
Operator sieci T-Mobile Polska rusza z nowym programem, mającym chronić środowisko: Magentowe Lasy. Polegać ma on na zachęcaniu klientów biznesowych do rezygnacji z tradycyjnych faktur na elektronicznych, a za każde zaoszczędzone dwie kartki operator zasadzi jedno drzewo. W planach jest posadzenie łącznie nawet 100 tysięcy drzew.
T-Mobile podkreśla, że e-faktury są nie tylko ekologiczne, ale także wygodne: pozwalają szybciej płacić i bezproblemowo katalogować dokumenty. Już na samym początku jako programu firma (sama z siebie) posadzi 30 tysięcy drzewek.
- Liczymy, że dzięki wspólnym działaniom z firmami korzystającymi z naszych usług ta liczba znacząco wzrośnie – zapowiada telekom. - Widzimy, że nasi klienci chcą wdrażać ekologiczne rozwiązania w swoich organizacjach. Jako odpowiedzialna firma, która zarazem dostarcza usługi do tysięcy przedsiębiorstw w Polsce, chcemy ich w tym wspierać. Cieszymy się, że możemy przyczynić się do pozytywnej zmiany i zainspirować przedstawicieli rozmaitych branż do wspólnych działań proekologicznych - komentuje Kamila Niewiadowska, kierownik działu obsługi klienta B2B w T-Mobile Polska.
Akcja Magentowe Lasy z Lasami Państwowymi
Akcja Magentowe Lasy organizowana jest przy współpracy z Lasami Państwowymi. Jak podkreśla Michał Gzowski, rzecznik Lasów Państwowych – akcja przyniesie nie tylko oczywisty rezultat w postaci zwiększenia liczby drzew w Polsce. - Chcemy też wspólnie kierować uwagę na odpowiedzialne wykorzystanie drewna. Zamiast faktur, które mają niezwykle krótki żywot, papier i drewno kierujmy do takich zastosowań, gdzie przetrwają jak najdłużej. To najlepszy sposób szacunku dla tego, co nam dają lasy - mówi Gzowski.
W ramach akcji Magentowe Lasy każde zaoszczędzone dwie kartki papieru oznaczają zasadzenie jednego drzewa przez T-Mobile. Program potrwa do końca grudnia br., ale T-Mobile zachęca, aby włączyć się do niego już teraz, aby zaoszczędzić jak najwięcej cennego surowca. W programie może wziąć udział każdy klient biznesowy, który korzysta z faktur papierowych. Do akcji można włączyć się poprzez stronę MagentoweLasy.pl.
Na koniec czerwca br. T-Mobile miał 11,29 mln klientów, o 269 tys. więcej niż w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Przychody operatora wyniosły 1,58 mld zł, co oznacza spadek o 2,3 proc. Wzrosła baza klientów zarówno w segmencie abonamentowym, jak i przedpłaconym. W tym samym czasie rosła również liczba klientów FTTH. Średnia miesięczny współczynnik odejść (churn) w segmencie kontraktowym utrzymał się na poziomie 0,7 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: T-Mobile Polska chce z pomocą klientów zasadzić 100 tys. drzew
Tym zajmą się już Lasy Państwowe i nadleśnictwa, na których terenie posadzone zostaną drzewa.
Sama inicjatywa jak najbardziej godna pochwały, chociaż dziwi fakt że nadal trzeba namawiać do rezygnacji z tradycyjnych faktur.