T-Mobile zmienia standardy obsługi klientów biznesowych, nowości dla stałych abonentów
Firma T-Mobile Polska zapowiedziała, że zaczynając od segmentu małych i średnich przedsiębiorstw, stopniowo rozpocznie wprowadzanie nowych standardów obsługi wraz z nowymi propozycjami w ofercie dla stałych abonentów.
24 października br. T-Mobile Polska wprowadził nowe standardy obsługi firm z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. W ramach nowego podejścia firma zobowiązała się, że będzie priorytetowo podchodzić do obsługi przedsiębiorców dzięki przeznaczonej dla nich infolinii i dedykowanym stanowiskom dla firm w punktach sprzedaży, 9 na 10 spraw rozwiązanych zostanie przy pierwszym kontakcie, a także, że doceni staż w sieci, proponując stałym klientom ofertę lepszą od tej dla nowych użytkowników.
W ramach oferty „Stali mają lepie” klienci będą mogli wybrać jedną z trzech dodatkowych korzyści: 2 x więcej internetu, nawigację NaviExpert w ofercie z telefonem lub pakiet Norton 360 w ofercie mobilnego internetu LTE przez cały czas trwania umowy lub do 200 zł rabatu na wybrane urządzenie.
T-Mobile podkreśla, że zaplanowane zmiany w działalności bazują na wynikach przeprowadzonej przez operatora analizy rynku telefonii komórkowej oraz badaniach dotyczących oczekiwań klientów co do korzystania z usług świadczonych przez firmy telekomunikacyjne.
- Chcemy zmienić nasze postrzeganie i zaprezentować nowe podejście. Planujemy zmiany we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy patrząc na nie z perspektywy oczekiwań klientów, począwszy od uproszczenia portfela produktów i usług, skończywszy na przearanżowaniu procesów wewnętrznych - stwierdził Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska.
Deklaracja Sawickiego o nowym standardzie obsługi klientów biznesowych i zapowiedź dalszych zmian ukazała się w ostatnich dniach jako reklama w wybranych tytułach prasowych.
Adam Sawicki jest prezesem T-Mobile Polska od czerwca br., przeszedł z Netii. W lipcu na stanowisku dyrektora departamentu komunikacji rynkowej Pawła Szarkowskiego zastąpiła Katarzyna Grzywaczewska, a od grudnia członkiem zarządu i dyrektorem ds. rynku prywatnego w firmie będzie Elżbieta Wójcik, poprzednio pracująca w Avivie.
W pierwszej połowie br. T-Mobile Polska zanotował 3,176 mld zł wpływów, na koniec tego okresu miał 15,827 mln klientów, w tym 6,708 mln abonamentowych i 9,118 mln korzystających z taryf pre-paid (zobacz szczegóły).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: T-Mobile zmienia standardy obsługi klientów biznesowych, nowości dla stałych abonentów