Teleturniej Cezarego Pazury przegrywa z 'Milionerami'
Pierwsze odcinki "Strzału w 10", nowego teleturnieju nadawanego wsobotnie popołudnia w Polsacie, ogląda średnio 1,62 mln. Prowadzonyprzez Cezarego Pazurę show cieszy się dwukrotnie mniejsząpopularnością od emitowanych w tym samym czasie przez TVN"Milionerów".
Pierwsze trzy odcinki programu "Strzał w 10" oglądało średnio1,62 mln widzów, co zapewniło Polsatowi 14,92% udziału w rynku(17,55% w komercyjnej grupie wiekowej 16-49) - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię miał pierwszy odcinek teleturnieju prowadzonegoprzez Cezarego Pazurę, natomiast najmniejszą - drugi, nadawany otej samej porze, o której TVN emitował wydanie "Milionerów", wktórym uczestniczka odpowiadała na pytanie za milion złotych.
"Strzał w 10" cieszył się również mniejszą popularnością niżprogramy nadawane przez Polsat w tym samym paśmie rok temu, któreoglądało średnio 1,75 mln widzów, zapewniając stacji 19,2% udziałóww rynku (19,43% udziałów w komercyjnej grupie wiekowej 16-49).
| Wszyscy4+ | 16-49 | ||
| Data | AMR | SHR % | SHR % |
| 29-03-2008 | 1 922 116 | 16,82% | 19,19% |
| 05-04-2008 | 1 113299 | 10,63% | 12,72% |
| 12-04-2008 | 1 818 110 | 17,03% | 20,51% |
| średnia | 1 620915 | 14,92% | 17,55% |
"Strzał w 10" emitowany w soboty 15 minut przed początkiem"Milionerów" był reklamowany przez Polsat jako konkurencja dlaTVN-owskiego teleturnieju. Okazało się jednak, że pierwsze odcinkishow prowadzonego przez Cezarego Pazurę cieszą się dwukrotniemniejszą popularnością od "Milionerów", którzy są zdecydowanymliderem w tym paśmie, przyciągając przed telewizory średnio 3,24mln widzów (29,68% udziałów w komercyjnej grupie wiekowej 16-49)."Strzał w 10" został również wyprzedzony przez programy nadawane wtym samym czasie przez TVP1 (serial komediowy "Faceci do wzięcia" itransmisja z mistrzostw Europy w pływaniu), które oglądało średnio2,09 mln osób. Nowy teleturniej Polsatu cieszył się natomiastwiększą popularnością niż emitowane w tym paśmie przez TVP2 lokalneprogramy informacyjne i "Panorama", które przyciągały przedtelewizory przeciętnie 1,46 mln widzów.
| Wszyscy4+ | 16-49 | ||
| Stacja | AMR | AMR % | SHR % |
| TVN | 3 240 265 | 9,03% | 29,68% |
| TVP 1 | 2 091371 | 5,83% | 19,16% |
| Polsat - Strzał w10 | 1 620 915 | 4,52% | 14,92% |
| TVP 2 | 1 461487 | 4,07% | 13,39% |
Wśród widzów pierwszych odcinków "Strzału w 10" nieznacznąwiększość stanowiły kobiety. Poza tym teleturniej gromadził przedtelewizorami głównie osoby powyżej 60. roku życia oraz mieszkańcówwsi.
| ADH % | AFF | ||
| Płeć | Mężczyźni | 47,57% | 99 |
| Kobiety | 52,43% | 101 | |
| Wiek | 4- 9 | 4,87% | 78 |
| 10-15 | 9,68% | 128 | |
| 16 - 19 | 6,15% | 99 | |
| 20 - 24 | 8,15% | 92 | |
| 25 - 29 | 4,66% | 55 | |
| 30 - 34 | 6,86% | 87 | |
| 35 - 39 | 7,02% | 105 | |
| 40 - 44 | 6,64% | 101 | |
| 45 - 49 | 8,65% | 112 | |
| 50 - 54 | 10,64% | 129 | |
| 55 - 59 | 9,21% | 128 | |
| 60+ | 17,47% | 95 | |
| Wlk.miasta | Wieś | 37,11% | 97 |
| < 50 tys. | 24,65% | 104 | |
| 50-100 tys. | 10,06% | 112 | |
| 100-200 tys. | 11,81% | 148 | |
| > 200 tys. | 16,38% | 78 | |
| Zawód | Top management | 7,00% | 84 |
| Pracownicyszczebla średniego | 9,05% | 67 | |
| Pracownicyfizyczni i rolnicy | 22,84% | 116 | |
| Emeryci | 28,71% | 111 | |
| Inne | 32,40% | 99 | |
| Wykształcenie | Podstawowe | 49,45% | 112 |
| Średnie | 27,24% | 90 | |
| Wyższe | 8,76% | 73 | |
| Inne | 14,55% | 105 |

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Teleturniej Cezarego Pazury przegrywa z 'Milionerami'