Teleturniej 'Strzał w 10!' przegrał z 'Milionerami'
Nadawany w Polscie "Strzał w 10!" oglądało wiosną tego roku średniotylko 1,11 mln widzów, zapewniając stacji cennikowe wpływy z reklamw wysokości 1,3 mln zł. "Strzał w 10!" okazał się o wiele mniejpopularny od "Milionerów", których w TVN oglądało w tym samymczasie średnio 2,04 mln widzów (stacja emitowała wtedy także filmyfabularne).
Nadawany w sobotnie popołudnia w Polsacie "Strzał w 10!" odpremiery pod koniec marca oglądało średnio 1,11 mln widzów - wynikaz danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl. Teleturniej zapewnił stacji udziały w rynku wwysokości 13 proc., natomiast w komercyjnej grupie wiekowej 16-49 -15,6 proc.
| Wszyscy | 16-49 | ||
| Data | AMR | SHR % | SHR % |
| 29-03-2008 | 1 922 116 | 16,82% | 20,51% |
| 05-04-2008 | 1 113 299 | 10,63% | 12,72% |
| 12-04-2008 | 1 836 361 | 17,15% | 19,21% |
| 19-04-2008 | 1 613 303 | 15,08% | 18,24% |
| 26-04-2008 | 803 049 | 11,38% | 16,10% |
| 03-05-2008 | 1 152 929 | 11,96% | 13,59% |
| 10-05-2008 | 938 919 | 13,52% | 16,56% |
| 17-05-2008 | 781 262 | 12,66% | 14,83% |
| 24-05-2008 | 835 884 | 10,64% | 11,87% |
| 31-05-2008 | 671 037 | 10,31% | 12,47% |
| 21-06-2008 | 815 141 | 10,65% | 14,89% |
| 28-06-2008 | 841 280 | 11,30% | 12,66% |
| średnia | 1111535 | 13,00% | 15,60% |
"Strzał w 10!" okazał się o wiele mniej popularny od "Milionerów",których w TVN oglądało w tym samym czasie średnio 2,04 mln widzów.Więcej osób przed telewizory przyciągnęły także TVP1 (1,83 mlnwidzów) i TVP2, którą oglądało wtedy przeciętnie 1,28 mlnwidzów.
| Stacja | AMR | AMR % | SHR % |
| TVN | 2 037 555 | 5,68% | 23,74% |
| TVP1 | 1 828 383 | 5,09% | 21,30% |
| TVP2 | 1 278 009 | 3,56% | 14,89% |
| Polsat - Strzał w10! | 1 111 535 | 3,10% | 13,00% |
"Strzał w 10!" oglądały głównie kobiety, osoby po między 35. a 39.ipo 45. roku życia oraz mieszkańcy małych i dużych miast.
| ADH % | AFF | ||
| Płeć | Mężczyźni | 46,37% | 96 |
| Kobiety | 53,63% | 103 | |
| Wiek | 4- 9 | 3,53% | 57 |
| 10-15 | 6,40% | 84 | |
| 16 - 19 | 6,01% | 97 | |
| 20 - 24 | 7,25% | 82 | |
| 25 - 29 | 6,03% | 71 | |
| 30 - 34 | 5,91% | 75 | |
| 35 - 39 | 7,33% | 109 | |
| 40 - 44 | 5,85% | 89 | |
| 45 - 49 | 9,82% | 127 | |
| 50 - 54 | 10,01% | 122 | |
| 55 - 59 | 11,21% | 156 | |
| 60+ | 20,65% | 112 | |
| Wlk.miasta | Wieś | 36,70% | 95 |
| < 50 tys. | 26,06% | 110 | |
| 50-100 tys. | 8,49% | 95 | |
| 100-200 tys. | 10,87% | 136 | |
| > 200 tys. | 17,89% | 86 | |
| Zawód | Top management | 6,02% | 73 |
| Pracownicyszczebla średniego | 9,45% | 70 | |
| Pracownicyfizyczni i rolnicy | 22,32% | 114 | |
| Emeryci | 32,86% | 127 | |
| Inne | 29,35% | 89 | |
| Wykształcenie | Podstawowe | 53,58% | 121 |
| Średnie | 28,42% | 94 | |
| Wyższe | 8,07% | 68 | |
| Inne | 9,93% | 72 |
Od końca marca Polsat zarobił cennikowo dzięki reklamom emitowanymprzy teleturnieju 1,29 mln zł.
Kolejne odcinki "Strzału w 10!" mają pojawić się na anteniePolsatu jesienią. Program produkuje ATM Grupa.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Teleturniej 'Strzał w 10!' przegrał z 'Milionerami'