„Trójkąt polityczny” z wakacyjną przerwą. Ilu widzów miał nowy program TVP Info?
Średnio 186 tys. widzów oglądało w TVP Info program „Trójkąt polityczny”, który zadebiutował na antenie jesienią ubiegłego roku. Najpopularniejsze wydanie publicystycznego formatu zgromadziło przed ekranem 287 tys. odbiorców – wynika z danych Nielsena.
„Trójkąt polityczny” był jedną z ubiegłorocznych jesiennych nowości TVP Info. Program publicystyczny Renaty Grochal Aleksandry Pawlickiej zadebiutował na antenie stacji 24 września ub.r. i był emitowany we wtorki o godz. 20.20 do 29 lipca br.
W tym okresie średnia oglądalność „Trójkąta politycznego” to 186 tys. widzów, co przełożyło się na udział TVP Info w telewizyjnym rynku na poziomie 1,46 proc. w gronie wszystkich widzów oraz 0,74 proc. w grupie komercyjnej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie największą widownię na poziomie 287 tys. osób zanotowało wydanie „Trójkąta politycznego” z 18 marca, w którym gościł Adam Bodnar, ówczesny minister sprawiedliwości. Najniższą oglądalność na poziomie 112 tys. widzów miał odcinek z 19 listopada ub.r. z udziałem Marcina Kierwińskiego, pełnomocnika rządu ds. odbudowy po powodzi.
„Trójkąt polityczny” to cykl rozmów na temat najważniejszych wydarzeń politycznych. Spotkania z politykami prowadzą Aleksandra Pawlicka z TVP Info i Renata Grochal z radiowej Trójki, gdzie prowadzi „Śniadania w Trójce” i „Bez Uników – rozmowa polityczna w Trójce”.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Trójkąt polityczny” z wakacyjną przerwą. Ilu widzów miał nowy program TVP Info?