„Love Island. Wyspa miłości” w Czwórce wygrywa z „True love” w Siódemce
Po niemal trzech tygodniach emisji nowy randkowy show Siódemki „True love” ogląda średnio 281 tys. widzów. Lepszą widownię - 411 tys. osób - notuje konkurencyjny program „Love Island. Wyspa miłości 7” w Czwórce - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„True love” w Siódemce oglądać można w dni powszednie o godz. 20.00, począwszy od 27 lutego br. Średnia widownia pierwszych 14 premierowych odcinków randkowego programu (pokazanych do 16 marca) wyniosła 281 tys. osób. Przełożyło się to na 2,12 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,95 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dotychczas najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 16 marca. Śledziło ją średnio 369 tys. osób.
„True love” to polska wersja formatu o takim samym tytule, który spółka Warner Bros. Discovery stworzyła we współpracy z Dare Television w zeszłym roku na potrzeby Discovery+ w Szwecji. Roboczo projekt w naszym kraju nazywał się „Prawdziwa miłość”.
Formuła programu polega na tym, że sześć singielek i sześciu singli pragnących znaleźć miłość zamieszkuje w luksusowym hotelowym kurorcie. Ich celem jest dobieranie się w pary z innymi uczestnikami programu. Relacje uczestników badane są wykrywaczem kłamstw. Zwycięska para, która najlepiej przejdzie test (a jednocześnie stworzy szczerą relację), otrzymuje nagrodę finansową.
Program „True love” nagrywany jest w Kolumbii. Za produkcję wykonawczą odpowiada Golden Media Polska (producent odpowiedzialny m.in. za „Hotel Paradise”). Gospodynią show jest Edyta Zając.
Lepsze wyniki „Love Island - Wyspa miłości 7” w Czwórce
Tego samego dnia o 21.00 (również od 27 lutego) Czwórka pokazuje konkurencyjny show „Love Island. Wyspa miłości 7” (poprzednie sześć sezonów pokazywał Polsat). Pierwsze 16 odcinków randkowego programu w TV4 miało średnio 411 tys. oglądających, co daje stacji odpowiednio 3,27 proc., 5,40 proc. i 4,60 proc. udziału. Jak informuje Telewizja Polsat, przynajmniej przez 1 minutę cykl w TV4 dotychczas dotarł do 6,68 mln Polaków w grupie 4+.
W analizowanym okresie najwyższą widownię zgromadził 15 odcinek z 15 marca, który miał 591 tys. widzów. Tego dnia gościem specjalnym w „Love Island. Wyspa miłości 7” była Doda.
„Love Island” to brytyjski randkowy reality-show, który powstał w 2005 roku dla stacji ITV. Uczestnicy programu przez kilka tygodni mieszkają w luksusowej willi i są odcięci od świata zewnętrznego. Ich celem jest łączenie się w pary. Regularnie do programu dołączają nowi uczestnicy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi.
Siódma edycja „Love Island. Wyspa miłości” realizowana będzie ponownie w hiszpańskiej Andaluzji. Program ponownie poprowadzi Karolina Gilon. Producentem wykonawczym formatu jest Jake Vision.
Newsletter





Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Love Island. Wyspa miłości” w Czwórce wygrywa z „True love” w Siódemce