TVN Style na czele kanałów lifestylowych. Polsat Food z największym wzrostem
W listopadzie 2015 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Food, a najwięcej straciła Kuchnia+.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w listopadzie 2015 r. wyniósł 0,66 proc., po wzroście względem listopada 2014 r. o 7,04 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmalał o 14,04 proc. i wyniósł 0,49 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,44 proc., po spadku o 15,38 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 37,50 proc., pochwalić się mógł Polsat Food. Jego średni udział w listopadzie wyniósł 0,11 proc., a stacja ta awansowała z miejsca ósmego na szóste.
Z kolei największy spadek zanotowała Kuchnia+, która spadł z miejsca siódmego na ósme. Jej wynik zmalał o 20 proc. do 0,08 proc.
Na ostatnim miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 r., a monitorowana jest od marca 2015 r. Jej udział w rynku wyniósł 0,02 proc.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |
listopad | ||
2014 | 2015 | |
Stacja | SHR % | SHR % |
TVN Style | 0,71% | 0,66% |
Polsat Play | 0,57% | 0,49% |
TVN Turbo | 0,52% | 0,44% |
Polsat Cafe | 0,35% | 0,34% |
TLC | 0,32% | 0,30% |
Domo | 0,11% | 0,11% |
Polsat Food | 0,08% | 0,11% |
Kuchnia+ | 0,10% | 0,08% |
BBC Lifestyle | 0,05% | 0,05% |
E! Entertainment | 0,02% | 0,02% |
Lifetime | - | 0,02% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w listopadzie wyniósł 0,83 proc., po spadku o 11,70 proc.
Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,64 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący stratę o 24,71 proc. Zaś ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł w dół o 11,43 proc. i wyniósł 0,62 proc.
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał Polsat Food (kanał ten zanotował wzrost o 44,44 proc. do 0,13 proc. udziału), a najwięcej straciła Kuchnia+ (było to 30 proc. do 0,07 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 16-49 | |
listopad | ||
2014 | 2015 | |
Stacja | SHR % | SHR % |
TVN Style | 0,94% | 0,83% |
TVN Turbo | 0,85% | 0,64% |
Polsat Play | 0,70% | 0,62% |
TLC | 0,44% | 0,39% |
Polsat Cafe | 0,38% | 0,32% |
Polsat Food | 0,09% | 0,13% |
Domo | 0,08% | 0,11% |
Kuchnia+ | 0,10% | 0,07% |
BBC Lifestyle | 0,07% | 0,07% |
E! Entertainment | 0,04% | 0,04% |
Lifetime | - | 0,03% |

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
.webp)


Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele kanałów lifestylowych. Polsat Food z największym wzrostem