TVN24 liderem stacji informacyjnych w sierpniu. Zerowy udział News24
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w sierpniu br. było TVN24, ale stację dogania TVP Info. Największym wzrostem pochwalić się mogła nowa stacja Wydarzenia24 (która względem Superstacji zanotowała wzrost o 1750 proc.). Zerowy udział zanotowała nowa stacja News24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średni dobowy udział TVN24 w sierpniu 2022 roku wyniósł 5,86 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 6,93 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 4,89 proc. (po wzroście o 19,85 proc.).
Podium uzupełnia Polsat News. W sierpniu br. kanał miał 1,91 proc. udziału, po spadku względem sierpnia 2021 roku o 2,55 proc.
Czwarte miejsce zajął kanał TVP3, którego udział wyniósł 1,03 proc. (w dół o 0,96 proc.).
Wydarzenia24 względem Superstacji zwiększyły wynik o 1750 proc.
Piąte miejsce zajął nowy kanał Wydarzenia24, który nadaje od 1 września 2021 roku. To stacja o charakterze informacyjnym, która zastąpiła Superstację. Flagową pozycją kanału jest nadawany co pół godziny program „Wydarzenia”.
Średni rynkowy udział kanału Wydarzenia24 w sierpniu br. wyniósł 0,74 proc. Stacja względem nadawanej w sierpniu ub.r. Superstacji zanotowała wzrost o 1750 proc. (największy w zestawieniu) i awans w rankingu o trzy lokaty.
Tylko 130 widzów News24
Ostatnie miejsce zajął nowy kanał News24 (uruchomiony przez Astro), który nadaje od marca br. Stację w maju br. śledziło średnio zaledwie 130 widzów.
Największy udział (6,48 proc.) wśród grup kanałów newsowych w sierpniu br. miała Grupa TVN Warner Bros. Discovery, mająca w portfolio stacje TVN24 i TVN24 BiS i notująca wzrost o 8 proc. Drugie były anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zwiększył się o 15,63 proc. do 5,92 proc. (łączne dane dla TVP Info oraz TVP3).
Rynek kanałów informacyjnych wzrósł o 15 proc.
Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w sierpniu 2022 roku wyniósł 15,30 proc. Było to o 14,78 proc. więcej niż w sierpniu 2021 roku.

TVN24 na czele również w 16-49
Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji zdecydowanego lidera wśród stacji informacyjnych w sierpniu 2022 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 3,57 proc., po wzroście o 12,26 proc.
Drugie miejsce zajęło TVP Info. Stacja miała 2,02 proc. udziału, po wzroście o 14,12 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,53 proc. (spadek o 8,93 proc.).
Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był też TVN Warner Bros. Discovery. Stacje tej grupy miały tutaj 3,96 proc. udziału, po wzroście o 11,55 proc.
Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 8,76 proc. udziału w rynku, po wzroście o 14,36 proc.

Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: TVN24 liderem stacji informacyjnych w sierpniu. Zerowy udział News24