TVN24 na czele stacji informacyjnych w maju, goni go TVP Info. News 24 z zerowym udziałem
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w maju br. było TVN24, ale tuż za nim po sporym wzroście znalazło się TVP Info. Największym wzrostem pochwalić się mogła zaś nowa stacja Wydarzenia24, która względem Superstacji zanotowała wzrost o 1525 proc. Zerowy udział zanotowała nowa stacja News24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średni dobowy udział TVN24 w maju 2022 roku wyniósł 5,45 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 15,71 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 5,35 proc. (po wzroście o 40,79 proc.). Podium uzupełnia Polsat News. W maju br. kanał miał 1,98 proc. udziału, po wzroście względem maja 2021 roku o 6,45 proc.
Czwarte miejsce zajął kanał TVP3, którego udział wyniósł 0,83 proc. (w dół o 17 proc.).
Piąte miejsce zajął nowy kanał Wydarzenia24, który nadaje od 1 września 2021 roku. To stacja o charakterze informacyjnym, która zastąpiła Superstację. Flagową pozycją kanału jest nadawany co pół godziny program „Wydarzenia”.
Średni rynkowy udział kanału Wydarzenia24 w maju br. wyniósł 0,65 proc. Stacja względem nadawanej w maju ub.r. Superstacji zanotowała wzrost o 1525 proc. (największy w zestawieniu) i awans w rankingu o trzy lokaty.
Biznes24 poszerza zespół i wprowadza nowe programy. „W 2022 roku spodziewamy się wypracowania zysku”
Dziesiąta w zestawieniu była stacja Biznes24. Jej wynik spadł najbardziej w zestawieniu - teoretycznie o 100 proc. do 0,00 proc. udziału.
Tylko 58 widzów News24
Ostatnie miejsce zajął nowy kanał News24 (uruchomiony przez Astro), który nadaje od marca br. Stację w maju br. śledziło średnio zaledwie 58 widzów.
Największy udział (6,18 proc.) wśród grup kanałów newsowych w maju br. miała Telewizja Polska, mająca w portfolio stacje TVP Info oraz TVP3 i notująca wzrost o 28,75 proc. Stacje wyprzedziły anteny newsowe Telewizji TVN, których udział zwiększył się o 17,88 proc. do 6 proc. (łączne dane dla TVN24 i TVN24 BiS).
Rynek kanałów informacyjnych wzrósł o 26 proc.
Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w maju 2022 roku wyniósł 15,08 proc. Było to o 25,98 proc. więcej niż w maju 2021 roku.

TVN24 na czele również w 16-49
Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji zdecydowanego lidera wśród stacji informacyjnych w maju 2022 roku utrzymało się TVN24 z wynikiem 3,27 proc., po wzroście o 15,14 proc.
Drugie miejsce zajęło TVP Info. Stacja miała 2,38 proc. udziału, po wzroście o 56,58 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,51 proc. (spadek o 0,66 proc.). Stacja w maju ub.r. była druga (ex aequo z TVP Info).
Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,62 proc. udziału, po wzroście o 18,30 proc.
Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 8,61 proc. udziału w rynku, po wzroście o 30,06 proc.

Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: TVN24 na czele stacji informacyjnych w maju, goni go TVP Info. News 24 z zerowym udziałem