TVP.info z własnymi serwisami informacyjnymi, niebawem internetowy program publicystyczny
Telewizyjna Agencja Informacyjna rozpoczęła produkcję specjalnych serwisów informacyjnych, przeznaczonych wyłącznie na portal TVP.Info oraz do publikowania w mediach społecznościowych nadawcy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ma to być pomysł na docieranie z ofertą informacyjną TVP do szerszej grupy odbiorców.
Codzienne serwisy przygotowuje redakcja mediów interaktywnych TAI we współpracy z serwisantami informacyjnymi TVP Info. Będą one publikowane kilka razy dziennie na portalu TVP.Info oraz w mediach społecznościowych kanału informacyjnego TVP - w zależności od ilości informacji, które przynosić będzie dzień.
Jak się dowiadujemy, serwisy to dopiero pierwszy krok, niebawem TAI będzie też produkowała i zamieszczała w internecie nowy program publicystyczny, dedykowany internautom i odbiorcom mediów społecznościowych.
- Zarówno serwisy, jak i program publicystyczny mają być nasza odpowiedzią na zmieniające się realia. Chcemy dotrzeć z nasza ofertą do odbiorców, którzy nie oglądają telewizji linearnej - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl dyrektor TAI, Jarosław Olechowski.
Z felietonu Jerzego Jachowicza na TVP.info usunięto zdanie o polityczkach Porozumienia jako paniach „do towarzystwa”
W listopadzie ub.r. zarząd Telewizji Polskiej podjął decyzję o modernizacji i ujednoliceniu kanałów internetowych przynależnych Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Utworzono wówczas redakcję mediów interaktywnych, a także przeniesiono TVP.Info z Ośrodka Serwisów i Kanałów Internetowych do TAI. Na czele nowej jednostki stanął Daniel Liszkiewicz, który od grudnia 2018 roku jest wiceszefem publicystyki TVP Info. Liszkiewicz łączy teraz funkcje, a raportuje bezpośrednio do Jarosława Olechowskiego.
Według badania Mediapanel w lutym br. serwis TVP.info zanotował 6,97 mln użytkowników i 24,03 proc. zasięgu.
Według danych Nielsen Audience Measurement w lipcu br. średnia widownia minutowa TVP Info wynosiła 213 530 osób, a udział w rynku oglądalności - 4,06 proc. (25,2 proc. mniej niż rok wcześniej).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: TVP.info z własnymi serwisami informacyjnymi, niebawem internetowy program publicystyczny