Tylko 2 proc. polskich internautów nie ogląda telewizji
Jedynie co pięćdziesiąty polski internauta w ogóle nie ogląda telewizji – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Natomiast prawie każdego dnia telewizor włącza niecałe 80 proc. użytkowników sieci w naszym kraju.
78 proc. polskich internautów deklaruje, że telewizję ogląda codziennie lub prawie codziennie. Raz lub kilka razy w tygodniu robi to 15 proc. ankietowanych. Natomiast raz lub kilka razy w miesiącu telewizor włącza 4 proc. użytkowników sieci w naszym kraju, a rzadziej niż raz w miesiącu – 2 proc. W ogóle nie korzysta z telewizji tylko 2 proc. polskich internautów.
Badanie oglądania telewizji przez polskich internautów zostało przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia od maja do lipca bieżącego roku. Ankiety internetowe CAWI objęły 3272 użytkowników sieci w naszym kraju pochodzących z gospodarstw domowych o minimalnym dochodzie 1000 zł netto na członka rodziny.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Tylko 2 proc. polskich internautów nie ogląda telewizji