„Uwaga!” na czele magazynów interwencyjnych. „Reporter polski” z bardzo słabą widownią
W jesiennej ramówce wśród codziennych programów reporterskich największą popularnością cieszy się emitowany w TVN magazyn „Uwaga!”. Zdecydowanie najsłabiej wypada zaś „Reporter polski” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
W okresie od 1 września do 23 października br. wśród programów interwencyjnych największym zainteresowaniem cieszył się nadawany w dni powszednie o godz. 19.50 oraz w weekendy o 19.45 magazyn „Uwaga!”. Jego średnia oglądalność w tym okresie wyniosła 2,82 mln widzów, co przełożyło się na 18,79 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajmuje emitowana od poniedziałku do piątku o 16.15 w Polsacie „Interwencja”, której średnia widownia w jesiennej ramówce wynosi 1,35 mln osób (18,61 proc. udziału).
Na ostatnim miejscu podium plasuje się pokazywany przez Dwójkę w dni powszednie o 17.25 magazyn „Reporter polski”, który ogląda tylko 236 tys. widzów (2,53 proc. udziału). Magazyn ten w formule codziennej emitowany jest od września br., w poprzednich sezonach nadawano go raz w tygodniu.
Średnia oglądalność programów reporterskich w okresie od 1 września do 23 października 2014 roku | Wszyscy 4+ | ||
Tytuł | Kanał | AMR | SHR % |
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ | TVN | 2 816 444 | 18,79% |
INTERWENCJA /MAG.REP.POL./ | Polsat | 1 346 632 | 18,61% |
REPORTER POLSKI /MAG.REP.POL./ | TVP2 | 236 391 | 2,53% |
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pozycja lidera także należy do „Uwagi” (1 mln widzów; 18,39 proc. udziału), drugie miejsce zajmuje „Interwencja” TVN (375 tys.; 14,56 proc.), a na ostatniej lokacie podium klasyfikuje się „Reporter polski” (tylko 79 tys.; 2,45 proc.).
Średnia oglądalność programów reporterskich w okresie od 1 września do 23 października 2014 roku | Wszyscy 16-49 | ||
Tytuł | Kanał | AMR | SHR % |
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ | TVN | 1 003 451 | 18,39% |
INTERWENCJA /MAG.REP.POL./ | Polsat | 374 646 | 14,56% |
REPORTER POLSKI /MAG.REP.POL./ | TVP2 | 79 366 | 2,45% |
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek „Uwagi!” pokazano 8 października br. Zgromadził on przed telewizorami 3,27 mln widzów. „Interwencja” najwięcej widzów zgromadziła 22 października (1,98 mln osób), a „Reporter polski” - 14 października (367 tys.).
Najchętniej oglądane wydania programów reporterskich w okresie od 1 września do 23 października 2014 roku | Data | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | ||
Tytuł | Kanał | AMR | SHR % | |||
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ | TVN | 08-10-2014 | 19:53 | 20:09 | 3 269 780 | 21,39% |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
INTERWENCJA /MAG.REP.POL./ | Polsat | 22-10-2014 | 16:18 | 16:32 | 1 982 655 | 21,82% |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
REPORTER POLSKI /MAG.REP.POL./ | TVP2 | 14-10-2014 | 17:25 | 17:50 | 366 590 | 3,54% |
W zestawieniu ujęto średnie wyniki oglądalności wszystkich magazynów reporterskich emitowanych w głównych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsacie i TVN) w okresie od 1 września do 23 października 2014 roku, które w ciągu tygodnia mają przynajmniej pięć odcinków premierowych.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Uwaga!” na czele magazynów interwencyjnych. „Reporter polski” z bardzo słabą widownią