W TVP najdrożsi polscy piłkarze. Nawet ćwierć mln zł za spot
Na blisko 250 tys. zł netto wyceniono spot przy piłkarskich meczach Polaków w ramach Ligi Narodów, które w październiku pokaże TVP1. Blisko 120 tys. zł trzeba z kolei zapłacić za reklamę przy serialu “M jak miłość” w TVP2.
W opublikowanym przez biuro reklamy Telewizji Polskiej cenniku reklamowym na październik najdroższe są reklamy przy meczach polskich piłkarzy w ramach Ligi Narodów, które pokaże TVP1. 12 października zagramy z Portugalią, a 15 października - z Chorwacją. Reklama przy tych meczach kosztuje 247,8 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek).
TVP1 będzie też transmitować mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów - tutaj spoty są tańsze i kosztują maksymalnie 66,8 tys. zł.
Za reklamę przy serwisie informacyjnym “19.30” marketerzy zapłacą: 57,1 tys. zł w dni powszednie, 65,4 tys. zł w soboty i 54,8 tys. zł w niedziele. Droższe są spoty przy nadawanej zaraz po serwisie rozmowie “Pytanie dnia” - kosztują 58,6 tys. zł.
Cena reklamy przy serwisie sportowym wynosi: 55,9 tys. zł w dni robocze i 81,2 tys. zł w niedziele. Stawki dla bloku przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 51,1 tys. zł i 82,5 tys. zł.
Czytaj także: Transmisje Ligi Mistrzów w TVP
Spośród seriali w TVP1 najdroższą reklamowo pozycją jest niedzielny serial “Gra z cieniem”- spot przy nim kosztuje 89,9 tys. zł.
Za spot przy serialu “Profilerka” trzeba zapłacić 45,4 tys. zł, przy “Komisarzu Alexie” - 34,3 tys. zł, przy “Ojcu Mateuszu” - 32,1 tys. zł. Z kolei reklama przy programie “Rolnik szuka żony” (niedzielny wieczór) to wydatek rzędu 79,1 tys. zł.
W TVP2 tradycyjnie najwięcej kosztuje reklama przy serialu “M jak miłość” - kosztuje 118,6 tys. zł. Kilkanaście tys. zł mniej - 100,3 tys. zł - trzeba wydać na reklamę przy serialu “Na dobre i na złe”.
Na 91 tys. zł wyceniono natomiast spot przy serialu “Na sygnale”, a na 90,1 tys. zł - przy programie “The Voice of Poland”. 86 tys. zł zapłacą z kolei reklamodawcy zainteresowani obecnością przy serialu “Barwy szczęścia”.
Biuro reklamy TVP jako pierwsze rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na październik.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: W TVP najdrożsi polscy piłkarze. Nawet ćwierć mln zł za spot