„Warto rozmawiać” Jana Pospieszalskiego od marca w TVP1
Jan Pospieszalski wraca na antenę TVP1, która od marca br. będzie nadawać nową edycję programu „Warto rozmawiać” - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, dyrektor Jedynki. Publicystyczna audycja zastąpi we wtorkowej ramówce stacji „Debatę”.
- „Warto rozmawiać” będzie miało formułę znaną z brytyjskiej izby gmin, dyskutować będą dwie strony. Dopracowujemy jeszcze szczegóły - mówi Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki.
Program będzie realizowany na żywo, zyska nową scenografię i oprawę. Prawdopodobnie za jego produkcję będzie odpowiadać firma Pawła Nowackiego, który od lat współpracuje z Janem Pospieszalskim.
Pawlicki informuje, że „Warto rozmawiać” będzie nadawane w TVP1 od marca br. we wtorki o 21.30. W związku z tym z końcem lutego z anteny zniknie „Debata”, emitowana od zeszłego tygodnia po "Wiadomościach".
"Warto rozmawiać" wraca o 21:30 we wtorki. Premiera 1 marca - Dzień Żołnierzy Wyklętych #Pospieszalski #TVP
— Jan Pawlicki (@Jan_Pawlicki) styczeń 28, 2016- Zaplanowaliśmy w sumie sześć wydań - mówi Pawlicki. Emisja tego talk-show była jeszcze pomysłem poprzedniego kierownictwa Jedynki. Nowy szef TVP1 zdecydował jedynie o zmianie prowadzącego ”Debatę” - został nim Krzysztof Ziemiec, a nie Małgorzata Serafin.
„Warto rozmawiać” Jana Pospieszalskiego trafiło pierwszy raz na antenę Telewizji Polskiej w 2004 roku, gdy prezesem TVP był Jan Dworak, obecnie szef KRRiT. Program był nadawany najpierw w TVP2, a w 2009 roku przeniesiony został do TVP1.
Zimą 2011 roku „Warto rozmawiać” z anteny zdjęła ówczesna dyrektor TVP1 Iwona Schymalla, uznając audycję za zbyt stronniczą. Kierowany przez Juliusza Braun zarząd TVP kilka miesięcy później podpisał jednak nową umowę z Janem Pospieszalskim i ten od jesieni 2011 roku zaczął prowadzić talk-show „Jan Pospieszalski. Bliżej” w TVP Info. Będzie on emitowany w tej stacji jeszcze do końca lutego br.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w grudniu ub.r. średni udział TVP1 w rynku wyniósł 12,69 proc.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


