SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Weekendowa “Kawa czy herbata?” oglądana przez 820 tys. osób

Weekendowe wydania “Kawy czy herbaty?” po dwóch i pół miesiącu emisji w TVP 1 mają średnio 821 tys. widzów. To wynik słabszy niż notują w tym czasie Polsat oraz TVN, niższy również niż Jedynka notowała w tym paśmie rok temu.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl, TVP 1 w czasie nadawanej w soboty i niedziele o 8.00 “Kawy czy herbaty?” osiąga 12,64 proc. w grupie widzów powyżej 4. roku życia i 9,31 proc. w komercyjnej 16-49.  Program emitowany jest co weekend od 28 stycznia br.

Magazyn daje Jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest Polsat z udziałem na poziomie 15,19 proc., emitujący wtedy głównie seriale animowane i magazyn Ligi Mistrzów. Lepiej od TVP 1 wypada też TVN, nadający wówczas przede wszystkim magazyn “Dzień dobry TVN”, notując 13,06 proc. udziału. Jedynce udaje się wygrywać natomiast z TVP 2, której udział wynosi 11,99 proc. W grupie komercyjnej 16-49 TVP 1 przegrywa jednak także z Dwójką i zajmuje czwarte miejsce.

Warto też dodać, że same weekendowe wydania “Dzień dobry TVN”, od czasu rozpoczęcia emisji “Kawy”, gromadzą średnio 1,04 mln widzów, a udział TVN wynosi wtedy 14,65 proc. w 4+ i 17,31 proc. w 16-49. Program ten rusza o 8.30 i kończy się o 10.45.

Wprowadzenie “Kawy czy herbaty”? do weekendowej ramówki obniżyło wyniki TVP 1 w paśmie, w którym nadawany jest magazyn. W analogicznym okresie ub.r. w godz. między 8.00 a 10.28 stacja miałą bowiem 1,16 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 17,15 proc. i 15,83 proc.

Dane telemetryczne pokazują, że poranny program Jedynki oglądają głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.


Widownia “Kawy czy herbaty?” w weekendy

Kawa czy herbata? - Moja sobota, moja niedziela
Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
29-01-2011 772 738 13,55% 10,37%
30-01-2011 870 742 12,20% 6,53%
05-02-2011 653 500 11,35% 9,72%
06-02-2011 883 124 12,42% 8,06%
12-02-2011 663 493 12,31% 8,43%
13-02-2011 785 340 10,89% 7,46%
19-02-2011 772 288 13,85% 11,33%
20-02-2011 868 449 11,51% 6,52%
26-02-2011 719 398 11,96% 8,22%
27-02-2011 958 979 12,97% 9,48%
05-03-2011 646 469 11,42% 10,10%
06-03-2011 934 058 11,63% 8,83%
12-03-2011 552 409 10,05% 8,93%
13-03-2011 798 842 10,65% 8,21%
19-03-2011 664 003 12,09% 11,45%
20-03-2011 841 492 11,94% 6,64%
26-03-2011 1 806 781 28,32% 23,58%
27-03-2011 901 167 13,36% 9,93%
02-04-2011 629 943 11,87% 8,69%
03-04-2011 776 115 11,21% 7,59%
09-04-2011 711 610 12,11% 8,90%
10-04-2011 799 990 10,82% 8,89%
Średnia 820 611 12,64% 9,31%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji “Kawy"

  Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
Polsat 974 454 15,19% 17,11%
TVN 837 757 13,06% 15,44%
Kawa czy herbata? 820 611 12,64% 9,31%
TVP 2 769 004 11,99% 10,72%

 
Profil widowni magazynu

Profil TVP1 ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 39,28% 82
Kobiety 60,72% 117
Wiek  4-9 3,26% 55
 10-15 1,93% 28
16 - 19 0,93% 17
20 - 24 1,99% 25
25 - 29 3,26% 37
30 - 34 4,83% 58
35 - 39 4,66% 63
40 - 44 4,22% 66
45 - 49 9,92% 144
50 - 54 10,76% 134
55 - 59 13,59% 175
60+ 40,67% 202
Wlk. miasta Wieś 42,07% 107
< 50 tys. 26,23% 109
50-100 tys. 6,25% 73
100-200 tys. 6,87% 85
> 200 tys. 18,58% 92
Zawód Top management 6,70% 77
Pracownicy średniego szczebla 9,74% 65
Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,55% 93
Emeryci 51,37% 200
Inni 13,64% 44
Wykształcenie Podstawowe 56,91% 126
Średnie 27,43% 93
Wyższe 10,47% 83
Inne 5,19% 41


 

Dołącz do dyskusji: Weekendowa “Kawa czy herbata?” oglądana przez 820 tys. osób

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
była z tvp
Wyniki jednak są bezwzględne - flagowy projekt nowej /starej/ dyr Schymalla jej zaufanej red. Nazarewicz i wiecznie młodego prowadzącego Pochwały okazał się totalną KLAPĄ!!!! Władowano w to coś koszmarne pieniądze, zatrudniono sztab ludzi, montaże, kamery, potężna promocja i co? Ale tak to jest jak zabierają się do robienia programu dyletanci, którym wydaje się że znają się na telewizji. Gdzie w tym projekcie był pomysł? Ilu przez te 3 m-ce było już prowadzących? Jak często zmieniało się studio? Czy ktoś wyciągnie wobec autorów konsekwencje? Szkoda tylko, że tych wyrzuconych w błoto pieniędzy nie przeznaczono na programy dziecięce, które były emitowane w tym paśmie
0 0
odpowiedź
User
OLGA
ALE ŚMIECH....oglądają ludzie ze wsi oraz osoby z wykształceniem PODSTAWOWYM.!!!....."Dzień dobry TVN" górą..BRAWO TVN
0 0
odpowiedź
User
adam
Kawa czy herbata- wysila się każdego dnia dla ludzi z wykształceniem podstawowym.Powodzeniaaa
0 0
odpowiedź