"Wiadro Obfitości WWW" - aplikacja Heyah na Facebooku
Heyah udostępniła na swoim facebookowym fanpage'u aplikację "Wiadro Obfitości WWW". Internauci mogą wygrać m.in. telefony, koszulki i kubki.
Aplikacja promuje ofertę "Internet non stop", która umożliwia korzystanie z internetu w telefonie bez limitu danych przez pierwszy tydzień za darmo, a potem przez kolejne 30 dni za 9,08 zł.
Zasada gry polega na wskazaniu jednego z wiaderek, pod którym ukryty jest kot Rysiek. Nagrodą gwarantowaną, także dla tych którzy nie zgadną, są tapety komputerowe. Mający więcej szczęścia wygrywają telefony, koszulki, bidony i paski.

W zakresie działań w mediach społecznościowych Heyah współpracuje z agencją Interactive Solutions. Do tej pory fanpage Heyah na Facebooku polubiło ponad 150 tys. osób.
Telefonia Komórkowa
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: "Wiadro Obfitości WWW" - aplikacja Heyah na Facebooku