671 tys. widzów widowiska „Wielki test” w TVP1. Hitem quiz o literaturze
„Wielki test” w sezonie 2021/2022 ogląda średnio 671 tys. widzów. Produkcja daje Jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Do tej pory najwięcej widzów miał quiz poświęcony literaturze.
„Wielki test” na antenie TVP1 oglądać można w środy o godz. 21.00, począwszy od 22 września br. (widowisko emitowane jest przemiennie z m.in. meczami Ligi Mistrzów). Średnia widownia quizów do 17 listopada br. wyniosła 671 tys. osób, co przełożyło się na 5,70 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,23 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył quiz o literaturze, pokazany 22 września br. Zgromadził on przed telewizorami 776 tys. oglądających.

Jedynka w paśmie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy gł. „Na dobre i na złe” i inne seriale, osiąga 11,73 proc. udziału. Drugi jest TVN („Milionerzy” i „Top model”; 10,22 proc.), a czwarty - Polsat (gł. „Komisarz mama” i filmy fabularne; 5,66 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka wypada najgorzej na tle swoich głównych konkurentów.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 671 tys. widzów widowiska „Wielki test” w TVP1. Hitem quiz o literaturze