„Wojenne dziewczyny” z widownią mniejszą o 220 tys. osób niż rok temu
Piąty sezon historycznego serialu TVP1 „Wojenne dziewczyny” oglądało średnio 1,68 mln osób, o 220 tys. widzów mniej niż gromadziła czwarta edycja nadawana rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Misyjny serial „Wojenne dziewczyny 5” nadawany był na antenie Jedynki w niedziele około godz. 20.15, w okresie od 4 września do 20 listopada 2022 roku (pierwsze dwa odcinki wyjątkowo ze względu na modyfikację ramówki nadane zostały o 20.00, a dwunasty - o 20.45). Średnia oglądalność produkcji wyniosła 1,68 mln widzów. Przełożyło się to na 11,85 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,75 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 13 listopada, który obejrzało średnio 2,01 mln osób.
Produkcja notowała o 220 tys. osób mniejszą widownię względem czwartej edycji emitowanej jesienią ub.r. Gromadziła średnio 1,90 mln widzów, co przełożyło się na 13,13 proc. udziału w grupie 4+, 7,67 proc. w grupie 16-49 oraz 9,07 proc. w grupie 16-59.
Zdjęcia do piątej serii „Wojennych dziewczyn” zostały zrealizowane w zeszłym roku. W nowych odcinkach w postacie głównych bohaterek ponownie wcielają się aktorki młodego pokolenia: Aleksandra Pisula (Marysia) i Vanessa Aleksander (Ewa). Nie pojawia się Marta Mazurek, ponieważ jej bohaterka - Irka - w czwartym sezonie produkcji zginęła. Wówczas jedną z głównych bohaterek została Karolina „Nitka” Węgierska (Maja Szopa) - arystokratka spokrewniona z Margarethe von Losein.
W nowym sezonie „Wojennych dziewczyn” występują także m.in.: Michał Czernecki, Danuta Stenka, Maciej Brzoska, Magdalena Czerwińska, Katrin Buhring, Piotr Nerlewski i Paweł Małaszyński.
Serial na zlecenie Telewizji Polskiej zrealizowała firma Akson Studio. Producentem cyklu jest Michał Kwieciński.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 9,76 proc.
Newsletter




Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Wojenne dziewczyny” z widownią mniejszą o 220 tys. osób niż rok temu