Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach Polski (raport za II półrocze 2014 roku)
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II półrocze 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
W Warszawie pozycja lidera należała do Radia ZET (spadek z 15,1 proc. do 14,0 proc. udziału). Na drugim miejscu uplasowała się Trójka (z 12,0 proc. do 10,5 proc.). Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka (z 9,5 proc. do 8,9 proc.). Z kolei czwarta lokata przypadła RMF FM (z 9,1 proc. do 8,5 proc.).
W Aglomeracji Śląskiej pierwszą lokatę zajęło RMF FM (wzrost z 32,4 proc. do 33,3 proc. udziału). Na drugie miejsce - z czwartego - awansowała Trójka (z 7,4 proc. do 7,7 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca drugiego - spadło Radio Piekary (z 9,4 proc. do 7,2 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z trzeciej - spadła Jedynka (z 7,6 proc. do 6,9 proc.).
>>> Rynek radiowy w Aglomeracji Śląskiej
W Trójmieście pozycja lidera należała do RMF FM (wzrost z 15,0 proc. do 17,6 proc. udziału). Drugie miejsce przypadło Trójce (z 13,0 proc. do 14,8 proc.). Ostatnią lokatę podium zajęło Radio ZET (spadek z 11,5 proc. do 10,9 proc.). Natomiast na czwarte miejsce - z piątego - awansowały Złote Przeboje Trefl (z 9,3 proc. do 8,6 proc.).
>>> Rynek radiowy w Trójmieście
W Poznaniu na pierwsze miejsce - z trzeciego - awansowało RMF FM (z 10,3 proc. do 13,0 proc. udziału). Drugą lokatę zajęła Eska (spadek z 12,3 proc. do 12,0 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca pierwszego - spadły Złote Przeboje (z 13,9 proc. do 11,9 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z miejsca ósmego - awansowało VOX FM (z 5,3 proc. do 9,6 proc.).
- 1 
- 2 

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter







 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach Polski (raport za II półrocze 2014 roku)
zresztą - przyjmij sobie dowolne procenty :) będą "jedyne i słuszne" - jak całe to badanie