Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach Polski (raport za III kwartał 2014)
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za III kwartał 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
W Warszawie pozycja lidera należała do Radia ZET (spadek z 14,4 proc. do 14,1 proc. udziału). Na drugie miejsce - z czwartego - awansowała Jedynka (z 8,6 proc. do 10,3 proc.). Ostatnią pozycję podium zajęła Trójka (wzrost z 10,0 proc. do 10,1 proc.). Z kolei na czwartą lokatę - z miejsca drugiego - spadło RMF FM (z 10,9 proc. do 7,6 proc.).
W Aglomeracji Śląskiej pierwsza lokata należała do RMF FM (spadek z 32,8 proc. do 31,9 proc. udziału). Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowała Trójka (z 8,3 proc. do 9,0 proc.). Z kolei na ostatnią pozycję podium spadło Radio Piekary (z 10,2 proc. do 8,2 proc.). Natomiast czwarta lokata przypadła Jedynce (spadek z 6,9 proc. do 6,2 proc.).
>>> Rynek radiowy w Aglomeracji Śląskiej
W Trójmieście pozycja lidera należała do RMF FM (wzrost z 16,4 proc. do 16,7 proc. udziału). Drugie miejsce przypadło Trójce (z 13,2 proc. do 15,0 proc.). Ostatnią lokatę podium zajęły Radio ZET (z 11,2 proc. do 11,3 proc.) i Złote Przeboje Trefl, które rok wcześniej były czwarte (z 9,6 proc. do 11,3 proc.).
>>> Rynek radiowy w Trójmieście
W Poznaniu na pierwsze miejsce - z drugiego - awansowała Eska (pomimo spadku udziału z 12,0 proc. do 11,4 proc.). Na drugie miejsce - z czwartego - awansowało RMF FM (z 10,5 proc. do 10,6 proc.). Drugą pozycję ex aequo zajęły Złote Przeboje, które w analogicznym okresie ub.r. były liderem (z 15,0 proc. do również 10,6 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z miejsca trzeciego - spadła Trójka (z 10,7 proc. do 10,0 proc.).
W Krakowie pierwsza lokata należała do RMF FM (spadek z 26,9 proc. do 24,9 proc. udziału). Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowało Radio ZET (z 9,3 proc. do 9,6 proc.). Z kolei na ostatnią pozycję podium spadła Trójka (z 10,6 proc. do 8,5 proc.). Natomiast czwartą lokatę zajęła Jedynka (spadek z 8,9 proc. do 7,0 proc.).
- 1 
- 2 

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter






 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach Polski (raport za III kwartał 2014)