Xylem w gronie klientów 24/7Communication
Polski oddział Xylem, firmy zajmującej się technologami wodnymi, nawiązał stałą współpracę z 24/7Communication.

24/7Communication podjęła współpracę ze spółką w październiku 2020. W styczniu 2021, po udanej realizacji pierwszych działań, strony zadecydowały o jej kontynuacji przez cały bieżący rok.
Agencja zajmuje się obecnie kompleksową obsługą klienta w zakresie działań PR. W ramach współpracy 24/7Communication jest odpowiedzialne za media relations, doradztwo komunikacyjne, pozycjonowanie ekspertów w obszarze B2B w mediach branżowych oraz wspieranie działań świadomościowych i edukacyjnych z zakresu tematyki zasobów wodnych.
Klientem zajmuje się zespół składający się z Pawła Tabaki, senior account managera oraz Aleksandry Balcerzak, senior account executive. W działaniach strategicznych wspiera ich Marta Jechna, account director.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter







 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Xylem w gronie klientów 24/7Communication