1,10 mln widzów „Jaka to melodia?”, TVP1 wiceliderem
Po ponad trzech tygodniach teleturniej „Jaka to melodia?” ogląda średnio 1,10 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej teleturniej stracił 160 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji cyklu jest wiceliderem rynku telewizyjnego.
Średnia widownia premierowych odcinków teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 31 sierpnia do 21 września 2020 roku wyniosła 1,10 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 12,05 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,03 proc. w grupie 16-49 i 6,94 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 20 września. Śledziło go średnio 1,40 mln osób.

Dla porównania, średnia widownia „Jaka to melodia?” na początku poprzedniego sezonu (tj. od 7 do 28 września 2019 roku) wyniosła 1,26 mln osób. Przełożyło się to na 13,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,28 proc. w grupie 16-59. Teleturniej w tym ujęciu stracił 160 tys. widzów.
TVP1 w czasie emisji programu prowadzonego przez Rafała Brzozowskiego jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Na pierwszym miejscu plasuje się Polsat, który ma 13,45 proc. udziału. Trzeci jest TVN (8,99 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” zamyka TVP2 (8,95 proc).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka przegrywa z TVN i Polsatem.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 1,10 mln widzów „Jaka to melodia?”, TVP1 wiceliderem