1,56 mln zł wpływów z 'Reklamy Dzieciom'
Telewizja Polska zebrała 1,56 mln złotych w ramach tegorocznej edycji akcji "Reklama Dzieciom". Dochód z niej zostanie podzielony między ubiegające się o pomoc instytucje, organizacje i stowarzyszenia zajmujące się wsparciem najmłodszych.
Charytatywny blok reklamowy nadany został w Wigilię przed głównym wydaniem "Wiadomości". Tradycyjnie był to jedyny blok reklamowy w tym dniu na antenach Telewizji Polskiej, a za udział w nim sponsorzy akcji zapłacili specjalną cenę. Koszt 30-sekundowego spotu w tym bloku był wyższy od ceny reklamy w tym samym paśmie w pozostałe dni grudnia i wynosił 150 000 zł.
Tegoroczny dochód z akcji podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą do 31 grudnia br. odpowiedni wniosek w Biurze Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP. Lista beneficjentów zostanie ogłoszona w pierwszym kwartale 2009 roku.
TVP
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 1,56 mln zł wpływów z 'Reklamy Dzieciom'