„Reklama Dzieciom”. 80 organizacji i placówek otrzyma w sumie 2,2 mln zł od klientów TVP
Prawie 80 organizacji i placówek zostało beneficjentami 32. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 i 26 grudnia 2024 roku w TVP1, tuż po „19:30”, wyniósł 2,23 mln złotych.

Jak informuje Telewizja Polska, był to najlepszy finansowo wynik od 2006 roku. Akcję wsparło 20 reklamodawców: Alior Bank S.A., Carrefour Polska SP. Z O.O., DNP SP. Z O.O., Jeronimo Martins S.A., Lidl SP. Z O.O. S.K., Nestle Polska S.A., Nivea Polska SP. Z O.O., Oponeo.pl S.A., Orlen S.A., Pepsico Consulting Polska SP. Z O.O., Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., Procter&Gamble Polska SP. Z O.O., Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek S.A., SGB Bank S.A., Soonly Finance SP. Z O.O., Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol”, Tarczyński S.A., Terg S.A., Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A., Żabka Polska SP. Z O.O.
Dochód z „Reklamy Dzieciom 2024” zostanie przekazany m.in. na:
* wyposażenie sal terapeutycznych rehabilitacyjnych i dydaktycznych;
* realizację programów terapeutycznych;
* zakup sprzętu umożliwiającego prowadzenie terapii i podniesienie jakości życia dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami;
* tworzenie placów zabaw;
* organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami, deficytami rozwojowymi i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi;
* organizację wycieczek i kolonii dla dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej oraz z rodzin zagrożonych ubóstwem i niewydolnych wychowawczo.
Rozliczenie akcji
Pieniądze z „Reklamy Dzieciom” trafią m.in. do: stowarzyszeń, fundacji, placówek opiekuńczo-wychowawczych, szkół podstawowych, specjalnych ośrodków wychowawczych i zespołów szkół specjalnych. Dzięki reklamodawcom z pomocy w tym roku skorzysta ponad 12 tysięcy dzieci – informuje TVP.
Od początku istnienia akcji, czyli od 1993 roku, Telewizja Polska co roku wspiera najbardziej potrzebujące dzieci. Dotychczas – dzięki hojności reklamodawców – TVP przekazała na ten cel niemal 37 milionów złotych.

Newsletter



 (1).jpg)



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


.webp)
Dołącz do dyskusji: „Reklama Dzieciom”. 80 organizacji i placówek otrzyma w sumie 2,2 mln zł od klientów TVP