38 Content Communication: Paulina Stępień i Piotr Ostrowski z awansem, dołącza Monika Langner
W agencji 38 Content Communication awansowali: Paulina Stępień, która została PR&content managerem oraz Piotr Ostrowski, który zajął stanowisko PR&content consultanta. Zespół wzmocniła także Monika Langner, która obejmuje stanowisko senior PR&content consultant i jednocześnie rzecznika prasowego łódzkiej Manufaktury.

Paulina Stępień to PR & content anager z blisko 10-letnim doświadczeniem. Wcześniej związana z mediami, m.in. z Polskim Radiem. Realizowała komunikację m.in. dla marek z obszaru e-commerce: PizzaPortal.pl, FMCG – Bakalland, Unitop czy Mlekpol, z branży rowerowej – Romet, budowlanej – Skanska S.A. oraz Grupa Atlas, lotniczej – Ryanair i Bartolini Air, AGD – Grupa Gorenje, odzieżowej – Gabriella, medycznej – LUX MED czy nowoczesnych rozwiązań dla biznesu Digital Care Group, Bonair, Avenga czy Fellowmind. Ukończyła studia w kierunku finansów korporacji na Uniwersytecie Łódzkim.
Piotr Ostrowski dołączył do 38 Content Communication w 2020 roku jako stażysta. Dotychczas współpracował przede wszystkim z klientami z branży technologicznej i deweloperskiej, a także sektora handlu detalicznego. Na co dzień realizuje kampanie contentowe i public relations, w szczególności w ramach komunikacji korporacyjnej. W przeszłości gromadził doświadczenie zawodowe jako copywriter i twórca bloga o tematyce kulinarnej.
Rzeczniczka prasowa Manufaktury w 38 Content Communication
Monika Langner jako rzeczniczka prasowa Manufaktury zajmuje się bieżącym kontaktem z dziennikarzami polskimi i zagranicznymi, jest odpowiedzialna za relacje z interesariuszami Manufaktury: gośćmi, najemcami, influencerami, przedstawicielami lokalnych NGO'sów i urzędów. Pracuje w zespole PR-contentowym, wspierając team przy obsłudze następujących klientów: Grupy LUX MED, SM Mlekpol, Bausch&Lomb, Ministerstwo Klimatu i Środowiska i Pharmena.
Swoje pierwsze kroki na ścieżce zawodowej stawiała jako rzecznik prasowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. Ukończyła dziennikarstwo ze specjalizacją PR i branding w Uniwersytecie Łódzkim oraz organizację produkcji filmowej i telewizyjnej w łódzkiej Szkole Filmowej.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 38 Content Communication: Paulina Stępień i Piotr Ostrowski z awansem, dołącza Monika Langner