Nowy codzienny show „40 kontra 20” w Siódemce i Player.pl
Od czerwca w Siódemce i Player.pl będzie można oglądać nowy codzienny show „40 kontra 20”, polską edycję formatu „M.O.M - Milf or Missy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie na greckiej Krecie startują zdjęcia do programu, za realizację projektu odpowiada Constantin Entertainment Polska.

„M.O.M - Milf or Missy” to randkowy format z katalogu Constantin Entertainment, który powstał w 2020 roku dla niemieckiej platformy Joyn. Uczestnikami reality-show są odizolowani od świata zewnętrznego single i singielki, którzy umawiają się na randki. Cechą charakterystyczną programu jest fakt, że kawalerowie umawiają się na randki z kobietami w różnych grupach wiekowych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Polską wersję programu we współpracy z Constantin Entertainment Polska realizuje Siódemka. Jak wynika z naszych informacji, program w naszym kraju będzie nosić tytuł „40 kontra 20”.
- „40 kontra 20” to nie tylko program o szukaniu swojej drugiej połówki. To również okazja, aby zburzyć stereotypy oraz przełamać tabu związane z różnicą wieku w związkach i poznać odpowiedź na pytanie - czy wiek w miłości odgrywa jakiekolwiek znaczenie? W programie, widzowie będą mogli zaobserwować także, jak ludzie o odmiennych doświadczeniach, stylach życia, zachowują się pod jednym dachem - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Grupy Discovery.
Polska wersja gejowskiego randkowego programu „Finding Prince Charming” w Player.pl. „Przełamanie społecznego tabu”To pierwszy w historii polskiej telewizji program typu dating show, w którym nie ma podziału na wiek. Biorą w nim udział kobiety od 20 do 50 lat oraz mężczyźni w dwóch grupach wiekowych - poniżej 30 roku życia oraz powyżej 40. Jak czytamy w opisie „uczestniczki czeka szereg wyzwań, zadań i randek, podczas których będą musiały starać się o serce panów. Mężczyźni natomiast będą próbowali przekonać każdą z pań do swojego stylu życia. Bajecznie wygodnego i stabilnego albo pełnego przygód i nieprzewidywalności. Raz w tygodniu podczas eliminacji dwie uczestniczki będą musiały opuścić program”.
W finale znajdą się te uczestniczki, które zostały wybrane przez uczestników ze względu na powstałe między nimi relacje. Program nie ma prowadzącego.
Jak wynika z naszych ustaleń, właśnie ruszają zdjęcia do programu. Prace realizowane są na greckiej wyspie Kreta. Nagrania mają potrwać do lipca.
Castingi do programu wystartowały kilka tygodni temu.
Emisja od czerwca w TVN7 i Player.pl
Portal Wirtualnemedia.pl ustalił, że premiera „40 kontra 20” odbędzie się w czerwcu br., na chwilę obecna nie jest jeszcze znana dokładna data premiery. Program będzie można oglądać w Siódemce oraz Playerze.
Tygodniowo będzie się pojawiać 4 lub 5 nowych odcinków, każdy z nich potrwa 40 minut netto (godzinę po uwzględnieniu bloków reklamowych). Show „40 kontra 20” może być w Siódemce emitowany w dni powszednie od poniedziałku do czwartku lub piątku w ścisłym prime-time.
Udział TVN7 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 3,45 proc.
W marcu br. serwis Player.pl odwiedziło 4,14 mln internautów, zapewniając 14,2 proc. zasięgu. W połowie lutego na platformie wprowadzono w pełni subskrypcyjny model dostępu - pojawił się pakiet za 4 zł miesięcznie, w którym przy treściach emitowane są reklamy.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Nowy codzienny show „40 kontra 20” w Siódemce i Player.pl