501 tys. widzów drugiego sezonu programu „Smaki świata po polsku” w TVP2
Nowy program „Smaki świata po polsku” w nowym paśmie ogląda średnio 501 tys. widzów, o 68 tys. osób więcej niż nadawany pół roku temu pierwszy sezon. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajmuje ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
Średnia widownia pierwszych pięciu odcinków audycji „Smaki świata po polsku”, wyemitowanych w okresie od 28 lutego do 28 marca 2021 roku wyniosła 501 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 3,33 proc. w gronie wszystkich widzów, 2,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,37 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest w niedziele około godz. 19.00.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 28 lutego. Śledziło go średnio 758 tys. osób.

Dla porównania, średnia widownia pierwszych trzech odcinków pierwszego sezonu programu - wyemitowanych w okresie od 6 do 20 września 2020 roku w niedziele o godz. 11.15 wyniosła - 433 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 5,07 proc. w 4+, 4,32 proc. w 16-49 oraz 4,40 proc. w 16-59. Audycja „Smaki świata po polsku” w nowym paśmie zyskała 68 tys. widzów, ale spadły jej udziały w rynku.
TVP2 w czasie emisji „Smaków świata po polsku 2” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwszy w tym czasie jest TVN (18,40 proc.), drugi - Polsat (13,37 proc.), a trzecia – TVP1 (10,08 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 Dwójka jest stacją ostatniego wyboru.

O czym jest program „Smaki świata po polsku”
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 501 tys. widzów drugiego sezonu programu „Smaki świata po polsku” w TVP2
Nie dość że masz problemy z pisownią to jeszcze pleciesz jakieś bzdury. To że ktoś wygrał jakiś program w TVN-ie, nie sprawia że ta osoba jest do końca swojej kariery przyspawana do TVN-u. Skoro nic jej tam nie proponowano to poszła do TVP skąd otrzymała propozycje. Proste.