Marki Adata i XPG ponownie obsługiwane przez WEC Communication
Po kilkumiesięcznej przerwie w realizacji działań PR dla Adata i XPG, agencja WEC Communication wraca do pełnej obsługi media relations tajwańskiego producenta.
Krakowska agencja 360, WEC Communication jest odpowiedzialna za promocję Adata i XPG w Polsce. Od stycznia 2023 roku poszerzyła zakres obsługi dla tajwańskiego producenta z zakresu PR.
Agencja WEC Communication od ponad 7 lat współpracuje z tajwańskim producentem sprzętów komputerowych Adata, a od 2017 obsługuję również ich drugą markę – XPG Global. Od tamtej pory WEC odpowiada za działania digitalowe marek ADATA i XPG Global w Polsce. Po kilkumiesięcznej przerwie w obsłudze PR (kwiecień – grudzień 2022), agencji powierzono promocję produktów producenta poprzez działania z zakresu PR i media relations.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Marki Adata i XPG ponownie obsługiwane przez WEC Communication