Adidas Polska postawił na Havas Sports & Entertainment
Agencja Havas Sports & Entertainment podpisała nową umowę z firmą Adidas Polska.

Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację dotyczącą produktów futbolowych adidas oraz projektów realizowanych przez adidas Polska w związku z Mistrzostwami Świata w piłce nożnej w Brazylii.
Nowa umowa stanowi formalne przedłużenie kooperacji obu firm, trwającej od stycznia 2011 r. W ramach wspólpracy - obok standardowej obsługi PR - Havas Sports & Entertainment zajmował się także przygotowaniem koncepcji i obsługą projektów: miCoach Car, miCoach Challenge, adidas Football Challenge oraz all in for pro.
Za obsługę adidas Polska z ramienia Havas Sports & Entertainment, odpowiadać będzie zespół
w składzie: Marcin Pawul oraz Łukasz Łyczkowski.
Umowa została podpisana do września 2014 roku.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Adidas Polska postawił na Havas Sports & Entertainment