Adres:Media będzie współpracować przy badaniu Radio Track
Firma Adres:Media rozpoczęła współpracę z Komitetem Badań Radiowych przy badaniu Radio Track.

Zadaniem Adres:Media będzie wsparcie merytoryczne i operacyjne dla badania słuchalności radia realizowanego przez Komitet Badań Radiowych oraz innych projektów KBR-u związanych z kategorią audio.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
To kolejna kooperacja obu spółek. Firma Adres:Media w ostatnich miesiącach (wspólnie z Kantarem) zrealizowała na zlecenie Komitetu Badań Radiowych nowy projekt badawczy pod nazwą Total Audio. Projekt zaplanowany jest jako badanie cykliczne, realizowane raz w roku.
Anna Romaniuk w zespole Adres:Media
Ostatnio do zespołu Adres:Media dołączyła Anna Romaniuk, która przez wiele lat związana była z Komitetem Badań Radiowych, m.in. była zaangażowana w projekt Radio Track od początku pomiarów. Romaniuk w Adres:Media odpowiedzialna jest za obecną współpracę firmy z KBR-em.

Radio Track jest standardem badań słuchalności stacji radiowych w Polsce. Z jego wyników korzysta większość nadawców radiowych oraz brokerzy reklamy radiowej i domy mediowe. Radio Track realizowany jest nieprzerwanie od 2001 roku i jest najdłużej prowadzonym badaniem cyklicznym w Polsce. Badanie od lat KBR przeprowadza we współpracy z Kantar Polska.
Dołącz do dyskusji: Adres:Media będzie współpracować przy badaniu Radio Track