Agnieszka Hyży szefową kwartalnika „Wedding Show”
W czwartek 30 czerwca br. ukaże się nowy kwartalnik wydawnictwa Edipresse Polska - „Wedding Show”. Jest to autorski projekt Agnieszki Hyży, która jednocześnie jest redaktor prowadzącą.
Pismo kierowane jest do kobiet planującym ślub. Czytelniczki znajdą w kwartalniku treści o tematyce ślubnej i lifestylowej, w tym inspiracje, porady i wskazówki dotyczące przyjęcia weselnego. W każdym numerze pojawią się m.in. najnowsze trendy we fryzurach i modzie ślubnej, wywiady z gwiazdami i wedding planerami oraz sesje ślubne.
Redaktor prowadzącą magazyn została Agnieszka Hyży, natomiast autorką makiety „Wedding Show” jest Ewa Rozum.
Pierwszy numer kwartalnika ukaże się w czwartek 30 czerwca br. Pismo liczy 100 stron i kosztuje 12,99 zł. Wydawca nie podaje wielkości nakładu.
Sprzedaż pierwszego numeru „Wedding Show” wspiera kampania promocyjna w internecie oraz autopromocja w tytułach prasowych Edipresse Polska. Za kreację odpowiada dział promocji wydawnictwa Edipresse.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Hyży szefową kwartalnika „Wedding Show”